راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی جهت پیگیری درخواست‌ها

نماینده‌ی مردم در مجلس در بیانیه‌ی به مناسبت شروع دومین سال نمایندگی نوشته است: «تلاش است در آینده‌ای نزدیک سامانه ارتباطات مردمی راه‌اندازی شود تا مردم با دسترسی آسان به آن سامانه بدانند که درخواست‌شان در چه مرحله‌ای از پیگیری قرار دارد.» او همچنین گفته است: «مهمترین وظیفه بنده ملی کردن منطقه است و این امر جز با رفع محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها و گام نهادن در مسیر توسعه متوازن و سربلند کردن منطقه در کشور محقق نخواهد شد.»

بیانیه مهندس حسین‌زاده به‌مناسبت آغاز دومین سال نمایندگی:

در آغاز دومین سال نمایندگی مجلس شورای اسلامی لازم می‌دانم سخنی با مردم عزیز، شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه داشتم. متاسفانه در یک سال و نیم گذشته و پس از انتخاب به نمایندگی مجلس از سوی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به برگزاری دیدارهای عمومی و پاسخ به سوالات و درخواست‌های مردم عزیز به شکل گسترده نشدم، اما تلاش کردم در این مدت به صورت محدود و تا حد ممکن دیدارهای متعددی با مردم و مسئولان داشته باشم و به بیشتر روستاها و شهرهای منطقه سفر کنم. برنامه زمانی مجلس در طول هر ماه، سه هفته حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌ها و یک هفته حضور در حوزه انتخابیه است. بنده علاوه بر آن یک هفته و تعطیلات تابستانی، آخر هر هفته در منطقه و استان بوده‌ام.

مردم منطقه از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برند و رفع این محرومیت‌ها نیازمند تلاش شبانه‌روزی است. بنده به همراه همکارانم در دفاتر شهرستان‌ها و بخش‌ها تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا در این وضعیت بغرنج که کشور با کسری بودجه و سوءمدیریت مواجه بوده است، پیگیر امور مردم باشیم. در برخی زمینه‌ها موفق شدیم که اخبار آن به اطلاع مردم رسید، برخی امور نیز همچنان در حال پیگیری است و امیدواریم به نتیجه برسد. در برخی پیگیرها هم به دلایلی به موفقیت نرسیدیم که از محضر مردم شریف و عزیز حوزه انتخابیه عذرخواهی می‌کنیم. گزارش تمام پیگیری‌ها خدمت مردم منتشر خواهد شد.

برای تسهیل در پیگیری امور و با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی، دفاتر بخش‌ها منحل و تنها دفاتر مرکز شهرستان‌ها برقرار خواهند بود. در صورت به وجود آمدن تغییرات دیگر نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. مردم عزیز و شریف نیز از این پس درخواست‌های خود را به صورت مستقیم به دفتر مرکزی با شماره تماس ۰۹۱۷۷۹۷۷۶۶۸ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. جزئیات برقراری این ارتباط توسط روابط عمومی دفتر اعلام خواهد شد و تلاش است در آینده‌ای نزدیک سامانه ارتباطات مردمی راه‌اندازی شود تا مردم با دسترسی آسان به آن سامانه بدانند که درخواست‌شان در چه مرحله‌ای از پیگیری قرار دارد. از این رو دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست تا هزینه‌ای برای رفت و آمد صرف نشود و وقت مردم هدر نرود.

در ادامه سخن باید گفت که انتخابات فصل جدیدی را در کشور رقم زد و ان‌شاءلله با استقرار دولت جدید و آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، به تدریج شاهد تغییر در زندگی مردم خواهیم بود.

در روزهای گذشته توفیق شد با اعضا و منتخبان شوراهای برخی شهرهای حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو داشته باشم. در این دیدارها بحث‌ها و موضوعات مختلفی مطرح و در خصوص پیگیری و حل آنان تصمیماتی گرفته شد. با انگیزه و روحیه‌ای که در شوراهای جوان شهرها دیدم، ان‌شاءلله در کنار یکدیگر می‌توانیم وضعیت بهتری برای مردم و منطقه رقم بزنیم.

مرجع مشورتی بنده منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواهد بود و در سال دوم نمایندگی به صورت رسمی مشاور ندارم. اما از تمامی بزرگان، نخبگان، جوانان و… درخواست یاری و مشورت دارم.

جنوب فارس نیازمند توسعه متوازن است. محرومیت و تبعیض دو عاملی بوده که منطقه را در رشد شاخص‌های پیشرفت و توسعه عقب نگه داشته است. با حضور جوانان و مردم در عرصه مدیریت و تصمیم‌گیری می‌توان این موضوع را محقق کرد.

ارتباط بنده با شوراهای شهرها و روستاها نزدیکتر خواهد شد و ان‌شاءلله دوشادوش هم برای رفع مشکلات و پیشرفت منطقه گام برخواهیم داشت. شوراها کانون تصمیم‌‌ساز و ترسیم‌کننده مسیر پیشرفت منطقه خواهند بود.

مهمترین وظیفه بنده ملی کردن منطقه است و این امر جز با رفع محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها و گام نهادن در مسیر توسعه متوازن و سربلند کردن منطقه در کشور محقق نخواهد شد. امیدوار به تغییر وضع موجود هستیم و برای اینکه وضعیت را به نفع مردم تغییر بدهیم باید شبانه‌روز و دست در دست یکدیگر تلاش کنیم.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های همکارانم در دفاتر شهرستان‌ها و بخش‌ها به اطلاع می‌رساند که روسای دفاتر تغییر و تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به امید رفع مشکلات و سربلندی مردم عزیز لارستان، خنج، گراش و اوز

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4258

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: