شورای شهر میزبان بانوان قهرمان ورزشی

در آستانه عید بزرگ غدیر و به دنبال موفقیت‌های بانوان ورزشکار گراشی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان و کشور، طی مراسمی در سالن شورای اسلامی شهر گراش، از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی شهردای و شورای شهر گراش، این مراسم که در یکشنبه، ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ و با حضور رئیس شورا، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، مربیان، ورزشکاران و خانواده‌های آنان برگزار شد، ورزشکاران جوان و نوجوان در دیدار چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را بیان کرده و در پایان با اهدا لوح یادبود و کارت هدیه از افتخار آفرینان و مربیان آنها تقدیر شد.

علیرضا دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش ضمن تبریک به مقام آوران و قهرمانان، استعدادهای ورزشی گراش را مثال زدنی برشمرد و بر لزوم کشف این استعدادها تاکید کرد.

او با اشاره به اهمیت ورزش و هنر به عنوان دو مقوله مهم در تعالی فرهنگ شهروندی، بر حمایت‌های همه جانبه شورای اسلامی تاکید کرد.

در این مراسم دانشور با اشاره به کمک ۳۴۰ میلیون تومانی به بخش ورزش از محل کمک‌های خیرین در یکسال گذشته و همچنین تخصیص اعتبارات بی سابقه از نماینده جهادی و ورزشی، دکتر حسین زاده به منظور ورزشگاه شهدا و همچنین مجموعه ورزشی محبی که واقعا قابل تحسین می‌باشد، توسعه زیرساخت‌های ورزش شهرستان را خواستار شد.

مهندس مهدی حلیمی شهردار گراش ضمن تبریک عید بزرگ غدیر، از عزم جدی شهرداری در توسعه و گسترش فضاهای تفریحی و ورزشی خبر داد.

او در ادامه نوید اتمام پروژه پارک بانوان را داد و گفت: تکمیل این پارک می‌تواند با ایجاد محیطی امن و آرام در پیشرفت ورزش بانوان و تزریق روحیه شور و نشاط در کالبد شهر نقش مهمی ایفا نماید.

سپس محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های شورای اسلامی شهر، گزارش کوتاهی از عملکرد ورزش و جوانان در عرصه بانوان ارائه داد و پس از آن درد و دل ورزشکاران را به گوش منتخبین مردم رساند و خواستار مساعدت جهت نصب تجهیزات خنک کننده سالن‌های ورزشی شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11774

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: