بیانیه فرسوده پس از پایان انتخابات:

تشکر از مردم، تبریک به بروجردی

قاسم فرسوده، داوطلب مجلس دوازدهم، پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات و پیروزی علاءالدین بروجردی، در بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات تشکر کرد. او همچنین به بروجردی نیز به عنوان منتخب مردم تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پندری، علاءالدین بروجردی در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم بیش از ۳۹ هزار رای کسب کرد و فرسوده با بیش از ۲۰ هزار رای دوم شد.

متن کامل بیانیه قاسم فرسوده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام کاظم علیه السلام: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیاز های مردم می کوشند،اینان در روز قیامت در امان هستند.

سلام و درود خالصانه بر مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم که با حضور و مشارکت گسترده خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گامی بلند در راه تحقق اهداف بلند انقلاب، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای والامقام و اعتلا و اقتدار ایران اسلامی و منطقه برداشتند و با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر مشارکت گسترده صحنه ای بیاد ماندنی را خلق نمودند.

سپاس این فرزند کوچک منطقه، ارزانی شما پدران، مادران، برادران و خواهران نجیب این دیار کهن، که پیروز خلق این حماسه بزرگ هستید.

اینجانب با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رأی خویش در این انتخابات از حقوق، عزت و سربلندی منطقه حمایت کردند، به گرمی می‌فشارم.

هدف و انگیزه حقیر  این بود که برای رفع محرومیت‌های انباشته شده منطقه بزرگ لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در طی سالیان متمادی، قدم به عرصه انتخابات بگذارم و همه مساعی خود را مصروف به خدمت به مردم شریف این دیار بنمایم .

لازم می‌دانم اولا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر گراش و جمعی از معتمدین و  همشهریان عزیزم  و همچنین بزرگواران منطقه که با حمایت بی دریغ خودشان باعث شدند پا به عرصه انتخابات بگذارم کمال تشکر را بنمایم.

ثانیا از عزیزانی که در ستادهای مردمی اینجانب در این مدت تلاش خالصانه و وافری مبذول داشته اند تشکر ویژه ای به عمل می آورم.

ثالثا از کلیه عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسان ، نیروهای انتظامی ، نظامی و امنیتی که شرایط برگزاری انتخاباتی گسترده وامن فراهم آوردند کمال تشکر را دارم.

در پایان ضمن تبریک صمیمانه به منتخب مردم جناب آقای سید علاءالدین بروجردی و  مردم شریف منطقه، از خداوند سبحان آرزوی مزید توفیق برای ایشان را دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برادرتان  قاسم فرسوده

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: