اهدای ۲۵ گوشی همراه هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند گراش

در دومین مرحله از کمک‌های مومنانه آموزشی، 25 دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش مالی 75 میلیون تومان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شهرستان گراش قرار گرفت

به گزارش پندری، دومین مرحله از کمک‌های آموزشی گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت(ع)، به مناسبت میلاد امام حسن(ع) انجام و ۲۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند، به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان گراش اهدا شد. این برنامه همکاری مدیریت آموزش و پرورش، مؤسسه‌ی عنیبه، وابسته به مسجد ولی‌عصر(عج) و فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه انجام شده است. در مرحله‌ی اول، ۵۰ گوشی و تبلت به دانش‌آموزان اهدا شده است.

محمد درستکار، عضو گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با پندری: در این مرحله، ۲۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش مالی ۷۵ میلیون تومان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شهرستان گراش قرار گرفت. این اهدا با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، مؤسسه‌ی عنیبه، وابسته به مسجد ولی‌عصر(عج) و فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه، توسط گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت(ع) به سرانجام رسیده است.

درستکار همچنین افزود: در مرحله‌ی دوم، خود خانواده‌ها نیز در تهیه‌ی گوشی‌های همراه مشارکت داشتند و بخشی از هزیته را برعهده گرفتند. در کنار توزیع گوشی‌های همراه، کارگاه آموزشی رسانه برای والدینِ این دانش‌آموزان توسط متخصصین برگزار شده است.

گفتنی است که گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت(ع)، در مرحله‌ی اول طرح کمک‌های مؤمنانه آموزشی، ۵۰ دستگاه گوشی همراه و تبلت به ارزش مالی ۱۳۳ میلیون تومان، بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.(خبر در پندری)

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3049

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: