امام جمعه موقت گراش: امسال برای گراش «سال مهار تنش و رشد شهرستان» باشد / فرماندار برای مهار تنش بین اوقاف و مردم ورود کند

امام جمعه موقت گراش سال ۱۴۰۲ را برای گراش «سال مهار تنش و رشد شهرستان» دانست و گفت اولین تنشی که باید مهار شود، تنش بین اوقاف و مردم است.

به گزارش پندری، اولین نماز جمعه گراش در سال ۱۴۰۲، به امامت حجت‌الاسلام غلامی، امام جمعه موقت، چهارم فروردین در گلزار شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: شعار امسال برای شهرستان گراش، باید سال «مهار تنش و رشد شهرستان» باشد.

وی ادامه داد: اولین موضوع و تنشی که در شهرستان به وجود آمده و آقای فرماندار باید برای حل آن ورود کنند، تنش بین اوقاف و مردم است.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: «به جد باید با این مسئله برخورد شود که چرا این تنش‌ها پایانی ندارد. یکی دونفر با سوء‌مدیریت خودشان کاری انجام دادند و مردم را در تنگنا قرار دادند.‌ یکبار برای همیشه فرماندار محترم بیاید برای این قضیه اداره اوقاف و مشکلاتی که با سوءمدیریت بوجود آمده را با مردم در میان بگذارد که آیا قابل حل است یا نیست. اگر قابل حل است به مردم خبر بدهند، عذرخواهی کنند و اگر قابل حل نیست مردم یک چاره‌اندیشی کنند.»

امام جمعه موقت گراش گفت: «ادارات باید مورد ارزیابی مردم قرار بگیرند. چون ادارات برای مردم است و مردم هم از روی انصاف قضاوت می‌کنند که این ادارات اگر کاری کردند باید بترسند اگر طرف تلاش کرده که باعث عزت و آبروی شهر خواهد بود.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11446

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: