عمار چهاردهم گراش با «پرچم‌دار» برگزار می‌شود

چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همانند سال‌های گذشته در گراش برگزار خواهد شد. ویژه‌برنامه پایانی این جشنواره که هر سال در شامگاه ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود از امسال با عنوان "پرچم‌دار" شناخته خواهد شد.

به گزارش پندری، ستاد مرکزی جشنواره عمار، احمدرضا خودکامه، از فعالین فرهنگی هنری را به عنوان دبیر اجرایی ویژه‌برنامه «پرچمدار» امسال معرفی کرد.

احمدرضا خودکامه، دبیر اجرایی این ویژه برنامه در گفت‌وگو با پندری گفت: «در اولین جلسه ستاد چهاردهم جشنواره مردمی فیلم عمار، بنا شد تا با همکاری دوستان و علاقه‌مندان این عرصه با برنامه‌های متفاوت‌تر و با قوت بیشتری این جشنواره را در گراش آغاز کنیم.»

خودکامه در ادامه گفت: «همانند سال‌ها گذشته، اکران‌های مردمی به عنوان بخش مهمی از جشنواره در نظر گرفته شده است که پس از تکمیل آرشیو فیلم‌های دریافتی، آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا خود مردم اکران‌های مختلفی را در مدارس، مساجد، پایگاه‌ها و حتی جمع‌های خانوادگی انجام دهند.»

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: «اختتامیه این جشنواره را با ویژه‌برنامه پرچمدار، به همراه جشن انقلاب، ۲۱ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات شیخ‌احمد انصاری با آیتم‌های متنوع برگزار خواهیم کرد. معرفی چهره سال انقلاب با عنوان پرچمدار، تقدیر از چهره ماندگار گراش، استندآپ کمدی، پخش فیلم‌های منتخب جشنواره از بخش‌های مختلف برنامه‌های شب اختتامیه است.»

خودکامه در پایان گفت: «امسال در نظر داریم با توجه به تعطیلی سینما، تعدادی از فیلم‌های برتر کشور را هم در گراش اکران کنیم و رایزنی‌ها را شروع کرده‌ایم. با توجه به جشنواره تئاتر در سینما، به نظر می‌رسد در صورت فراهم‌شدن فضای سینما می‌توانیم حداقل سه فیلم مهم را در گراش به روی پرده ببریم.»

برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان اختتامیه جشنواره فیلم عمار گراش، ۱۳ سال است که توسط این گروه در شب ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13073

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: