سفر یک روزه نماینده به روستاهای اهل سنتِ اوز

مهندس حسین‌زاده در میانه هفته جاری و در روز سه‌شنبه یکم آذر ماه 1401 به همراه فرماندار اوز و مسئولان آن شهرستان به کوره و روستاهای بخش‌های مرکزی و بیدشهر اوز سفر کرد.

به گزارش پندری به نقل از گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، فیشور، کوره، بیدشهر، محلچه، هود، گلار، اسلام‌آباد، قلات، شهرک توحید و کهنه روستاهایی بودند که نماینده مردم جنوب فارس در مجلس به آنجا سفر کرد.

وی در این سفر در گفتگو با مردم و جوانان اهل سنت ضمن شنیدن انتقادات و دیدگاه‌های آنان، پیگیر درخواست‌ها و مشکلاتشان شد و در گفتگو با مسئولان استانی و کشوری خواستار حل آن مسائل شد.

مهمترین درخواست‌هایی که مردم، معتمدان و مسئولان آن روستاها بیان کردند در حوزه‌های عمرانی، آب، بهداشت و درمان، مخابرات و… بود.

در این سفر وضعیت زمین‌های چمن مصنوعی که با پیگیری‌های نماینده و با اعتباراتی که از وزارت نفت جذب شده است هم پیگیری شد. برخی از اهالی روستاها درخواست داشتند که این زمین‌ها برای آن روستاها ساخته شود.

گفتنی است؛ چون این سفر همزمان با هفته بسیج صورت گرفت، کلنگ ساخت یک پایگاه مقاومت در روستای گلار بر زمین زده شد و از وضعیت چند پایگاه که قرار است با همیاری مردم بازسازی شود، بازدید صورت گرفت.

همچنین حسین‌زاده با خانواده شهید «سیدکمال انصاری» که در حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ به همراه جمعی از اهالی منطقه و هم‌وطنان‌مان به شهادت رسید، دیدار کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10331

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: