اجرای ۱۵۰ برنامه‌ی فرهنگی در هفته‌ی دفاع مقدس

فرمانده سپاه گراش گفته در هفته دفاع مقدس امسال، پیش‌بینی می‌شود که ۱۵۰ برنامه، ویژه‌ی هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در گراش انجام شود. او همچنین گفته هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش فرمانده سپاه گراش به نقل از خبرگزاری مهر گفت: ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی با به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ وحید ستاری در این گفتگو بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که رشادت‌ها، جانفشانی‌ها شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ ناجوانمردانه با ارتش بعثی به خوبی برای نسل جدید تبیین و به آنان انتقال داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش افزود: در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی می‌شود که ۱۵۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در گراش انجام شود.

ستاری بیان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گراش بر ضرورت حفظ و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: امروز یادآوری خاطرات دفاع مقدس و تبیین دستاوردهای هشت سال حماسه و ایثار در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل جوان یک وظیفه عمومی و کاری ارزشمند است.

سرهنگ ستاری شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

شهرستان گراش با جمعیتی برابر ۵۶ هزار نفر در جنوب استان فارس واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷ آزاده، ۱۲۹ شهید و ۲۴۵ جانباز و بیش از یکهزار رزمنده به مرزهای دفاعی کشور اعزام و تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4706

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: