۷۲ واحد مسکونی ‘خال‌زینل’ تا دهه فجر آماده می‌شود

حاج‌زینل زینلی، معروف به خال‌زینل، نیک‌اندیش مسکن‌ساز گراش، تا به حال ۲۲۰ واحد مسکونی برای جوانان تازه‌ازدواج‌کرده ساخته است. ۷۲ واحد مسکونی دیگر در قالب پروژه «خال‌زینل ۴»، واقع در مسکن مهر، تا دهه فجر امسال آماده خواهد شد. خال‌زینل 16 واحد مسکونی متاهلی هم در علوم پزشکی گراش در حال ساخت دارد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، شبانی، مدیر کل راه‌وشهرسازی لارستان ضمن بازدید از پروژه‌ی مسکونی خیرساز گراش با حاج‌زینل زینلی دیدار کرد.

مهندس حسن شبانى مدیرکل راه و شهرسازى لارستان خیرین مسکن‌ساز را یک هویت اجتماعی دانست و اظهار کرد: مسکن، مشکل جدی به خصوص برای اقشار کم‌برخوردار است که در همین راستا نگاه خیرخواهانه نیک‌اندیش بزرگواز جناب آقاى زینل زینلى گراشى، ساخت سرپناه برای زوجین جوان نیازمند است.

مدیر کل راه و شهرسازى لارستان تصریح کرد: برای احداث مسکن و ایجاد بستری مناسب در راستای توانمند کردن و حمایت از اقشار کم‌برخوردار که توانایی ساخت مسکن را ندارند ، ۵ قطعه زمین جمعا به مساحت ٣ هزار ٣٧ متر از سوى اداره کل راه و شهرسازى لارستان در اختیار خیر شهر گراش برای خانه‌دار کردن این افراد قرار گرفت.

شبانى گفت: اکنون ٧٢ واحد مسکونی در قالب ٢ ساختمان ١٢ واحدى و ٣ ساختمان ۱۶ واحدى در حال ساخت است که تاکنون ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکى داشته و در پایان این واحدها با امکانات مجهز و کامل از جمله سرمایشى، گرمایشى ، کابینت و … به واجدین شرایط تحویل داده خواهد شد و امیدواریم با همت آقاى زینل زینلى گراشى تا دهه مبارک فجر آماده بهره‌بردارى شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12876

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: