مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی آموزش و پرورش گراش شد

با حکم ابلاغی از طرف دکتر محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، مهرزاد رستم‌پور، به عنوان معاون آموزشی آ.پ گراش منصوب شد.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، مهرزاد رستم‌پور ۴۳ ساله است و ۱۴ سال سابقه‌ی خدمت در آموزش و پرورش دارد. چند روز گذشته معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نیز معرفی شده بود. (در پندری بخوانید.)

معاون جدید آموزشی، سه سال معاونت آموزشی دبیرستان دوره اول شاهد و سه سال مدیریت این دبیرستان را در کارنامه دارد.
رستم‌پور که فوق‌لیسانس مدیریت ورزشی است، دو سال نیز در اداره آ.پ حضور داشته. او در این دو سال، کارشناس آموزش متوسطه اول، متوسطه دوم ، فنی و حرفه‌ای و کاردانش بوده است. پست گروه‌های آموزشی نیز برعهده رستم‌پور بوده.
مهرزاد رستم‌پور، مقطع ابتدایی را در مدارس سبزواری و شهید بهزادی گذرانده. برای راهنمایی به عالیان رفته و مقطع متوسطه در مدارس لطافت و حاجی‌پور بوده است.
پیش از رستم‌پور، محمد قادری، معاونت آموزشی آ.پ گراش را برعهده داشت. او هم‌اکنون مدیر دبیرستان دوره اول سعادت است.

متن حکم ابلاغ مدیر آموزش و پرورش گراش را بخوانید:

جناب آقای مهرزاد رستم‌پور
با احترام و با عنایت به درایت، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون آموزشی» این مدیریت منصوب می‌شوید. موفقیت شما در گرو همدلی، وحدت و بهره‌گیری از نیروهای متعهد، مخلص، مجرب و متعهد به ولایت و تلاش و همت در جهت تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و تقویت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مقام معظم رهبری و اطاعت از فرامین معظم له می‌باشد.
ضمناً از زحمات جناب آقای محمد قادری تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و برای ایشان در پست جدید، توفیق روزافزون را از خداوند منان خواستاریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: