گراش‌لند فاتح فوتبال ساحلی فارس

تیم فوتسال گراش‌لند، فاتح رقابت فوتسال ساحلی فارس شد. این تیم به عنوان نماینده فارس در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

تیم فوتسال گراش‌لند، فاتح رقابت فوتبال ساحلی استان فارس شد. این تیم به عنوان نماینده فارس در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

به گزارش پندری به نقل از ایرنا؛ محمدرضا برزگر مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای و در ورزشگاه بعث شیراز برگزار شد پنج تیم شرکت داشتند.

محمدرضا برزگر ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم گراش‌لند به مربیگری حمیدرضا زارعی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از سد تمام حریفان گذشت و تنها با یک گل خورده و کسب ۱۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم خلیج فارس شیراز با ۹ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم طلوع کیان شیراز هم به عنوان سوم دست یافت.

برزگر افزود: حمیدرضا زارعی از گراش لند به عنوان بهترین مربی، محمد جواد عابدی از گراش‌لند عنوان بهترین دروازه بان، بهترین بازیکن نیز ابوذر همتی از تیم گراش‌لند انتخاب شد. سعید شیروانی از تیم طلوع کیان، پدیده مسابقات لقب گرفت. همچنین محمد هاشم عمادی از تیم خلیج فارس شیراز با هفت گل زده آقای گل شد و تیم تکتاز شهرستان کوار هم جام اخلاق را به خود اختصاص داد.

گراش‌لند، خلیج فارس، طلوع کیان، آموزش و پرورش فارس و تکتاز کوار تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بودند که تیم گراش‌لند به عنوان نماینده فارس در رقابت‌های کشوری شرکت خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2634

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: