یک میلیارد تومان برای تجهیز و ترمیم سالن ورزشی شهدای گراش اختصاص یافت

با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیز، ترمیم و تکمیل سالن ورزشی شهدای گراش (استادیوم) اختصاص پیدا کرد. به گفته حسین‌زاده این مبلغ از سوی شرکت ملی نفت ایران اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیده، به گفته حسین‌زاده این مبلغ از سوی شرکت ملی نفت ایران اختصاص پیدا کرده و از محل اعتبارات عمرانی مناطق نفت‌خیز است و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مبلغی بدین منظور اختصاص خواهد داد. وی در این رابطه از اقدامات و تلاشهای شورای شهر گراش و کارگروه ورزش دفتر نماینده در این شهرستان برای فعالسازی مجموعه های ورزشی نیز تشکر کرد.

گفتنی است؛ کفپوش، روشنایی، رختکن، تهویه هوا و سکوهای تماشاگران سالن ورزشی شهدای گراش در سال های گذشته وضعیت نامناسبی پیدا کرده که نیازمند بهسازی است.

حسین زاده در خصوص توسعه فضاهای ورزشی گفت: یکی از برنامه‌های بنده در دوره نمایندگی توسعه فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه است. حداقل کاری که می‌توان برای جوانان این منطقه انجام داد تا نشاط و شادابی آنان حفظ و گامی در راستای استعدادیابی آن‌ها برداشته شود، ساخت، تکمیل، بازسازی و تجهیز زمین‌ها و سالن‌های ورزشی است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: امید است دولت جدید توجه بیشتری به توسعه فضاهای ورزشی داشته باشد و شاهد ساخت زمین‌های چمن مصنوعی کوچک و بزرگ و سالن‌های ورزشی بیشتری در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه باشیم. فراکسیون ورزش مجلس در این رابطه پیگیر است و تلاش داریم برای این موضوع از تمامی ظرفیت‌ها که یکی از آن‌ها شرکت ملی نفت ایران است، بهره ببریم.

📌چند ساعت پیش خبر اختصاص سه میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی محبی نیز توسط هفت‌برکه منتشر شد.

گفت‌وگوی چندی پیش رئیس هیات فوتبال گراش با پندری در خصوص هزینه‌های ترمیم چمن ورزشگاه شهدای گراش را در پندری بخوانید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5043

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: