رقابت آموزگاران فارس در تدریس خلاقانه

آغاز به‌کار جشنواره «برکه خلاقیت» گراش

آموزش و پرورش شهرستان گراش جشنواره تدریس دروس علوم و ریاضی کلاس‌های چهارم تا ششم را با عنوان «برکه‌ی خلاقیت»، برای همه‌ی معلم‌های استان فارس برگزار می‌کند. این جشنواره با یاد و خاطره‌ی نیک‌اندیش مدرسه‌ساز حاج‌غلامحسین قمری گراشی، بانی خیر دبستان قمری شروع به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، همزمان با نشست مسئولان آموزش و پرورش گراش با مدیران مدارس شهرستان گراش، با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه، دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش، معاونین و حاج‌حیدر خدادادی، نیک‌اندیش حامی جشنواره، از پوستر جشنواره الگوی برتر تدریس، یادواره نیک‌اندیش مدرسه‌ساز، حاج‌غلامحسین قمری گراشی رونمایی شد.

مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی آ.پ گراش گفت: «این جشنواره استانی به میزبامی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و با همکاری دبستان قمری برگزار خواهد شد. همه‌ی آموزگاران سراسر استان فارس می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. به رقابت گذاشتن شیوه‌های نوین تدریس جهت آشنایی شیوه تدریس برتر، ارتقا سطح علمی و صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران سراسر استان و به اشتراک گذاشتن تجربیات تدریس آموزگاران سراسر استان از جمله اهداف ما در این جشنواره استانی است.»

معاون آموزشی آ.پ گراش گفت: «ما در دوره اول این جشنواره، موضوعاتی چالشی را از کتاب‌های علوم و ریاضی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم انتخاب کرده‌ایم که آموزگارانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند، می‌بایست فیلم‌های تدریس خود در این موضوعات برای دبیرخانه جشنواره، مستقر در آموزش و پرورش گراش ارسال کنند.»

رستم‌پور گفت: «از خیّر محترم، حاج‌حیدر خدادادی که حامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی ما هستند تقدیر می‌کنیم. ان‌شالله یاد و خاطره‌ی حاج‌غلامحسین قمری گراشی، بانی خیر دبستان قمری نیز زنده نگه داشته شود و قطعا با این عمل زیبا روح ایشان نیز در آرامش خواهد بود.»

معاون آموزشی گفت: «مهلت ارسال آثار تا پایان آذر امسال خواهد بود. امیدواریم تا پایان دی‌ماه داوری آثار به سرانجام برسد تا در بهمن‌ماه بتوانیم با حضور مسئولان استانی، اختتامیه این جشنواره را برگزار کنیم.»

شیوه‌نامه جشنواره را دریافت کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12719

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: