نونهالان کرمستنج جام را از گراش به خانه بردند

مسابقات فوتسال نونهالان جام شهدا مناطق لارستان و گراش به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گراش‌جوان در سالن محبی گراش برگزار شد.

در این مسابقات ۹ تیم در دو گروه ۴ و ۵ تیمی با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف تیم‌های توحید کرمستج و گراشجوان و از گروه ب تیم‌های آینده‌سازان خور و آیت کورده به دور نیمه نهایی راه یافتند.

در بازی اول نیمه نهایی تیم توحید کرمستج توانست با غلبه بر تیم آیت کورده به فینال صعود کند و گ در دومین مسابقه تیم گراش‌جوان توانست در ضربات پنالتی آینده‌سازان خور را شکست دهد.

در بازی فینال تیم توحید کرمستج توانست با یک گل از سد گراشجوان بگذرد و جام را با خود به کرمستج ببرد و تیم گراش جوان به مقام دوم و تیم‌های آیت کورده و آینده سازان خور به مقام مشترک سومی دست پیدا کنند.

این بازی ها با همکاری کانون بسیج ورزشکاران تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه، اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و با داوری عبدالمجید افشار، حامد بابااحمدی ،فاضل اعتمادی، جعفر سعیدی، محمد صحراگرد، هادی باقرپور و عوامل اجرایی بهنام استوار، احمد حسینا، دانیال رستگار، مهدی کارگر، محمدعباسی، علی پابرجای، محمدکاظم افشار و سرپرست مسابقات ابوذر عباسی برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13319

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: