استاندار فارس در گراش: همه ظرفیت های شهرستان در توسعه باید بکار گرفته شود

استاندار فارس در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی، امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در شصتمین سفر خود به گراش آمد و علاوه بر بررسی مصوبات بر زمین مانده، هفت مصوبه جدید نیز به تصویب رساند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، دکتر محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در حاشیه جلسه شورای اداری گراش در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی ۲۳ مصوبه سفر سال گذشته به این شهرستان گفت: در سفر امروز نیز سایر مصوبات باقیمانده مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد که این مصوبات در هرکجا که با مانع و مشکلی در مسیر اجرا مواجه بودند با اتخاذ تصمیمات جدید سرعت اجرای آنها را شتاب بخشیم.

دکتر محمد هادی ایمانیه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان گراش در جنوب فارس از مدیران خواست تا با ایجاد نهضت خدمت رسانی از همه این ظرفیت های نهفته بهره گیری کنند و اظهار داشت : جنوب فارس سرزمین فرصت های طلایی برای توسعه و خدمت رسانی است ، بسیاری از این ظرفیت های نهفته با همدلی مردم و مسوولان می تواند به فعل تبدیل شود.

وی در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گراش نیز افزود: در شهرستان گراش افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده‌اند و برای حدود ۲ هزار واحد زمین تامین شده است.

ایمانیه ادامه داد: همچنین برای یک هزار و ۱۰۰ واحد توسط شهرداری پروانه ساخت صادر شده و ۱۶۸ واحد نیز به مرحله احداث سقف رسیده است.

نماینده عالی دولت در فارس بیان کرد: گراش از جمله شهرستان های استان است که در زمینه تامین زمین خوب اقدام شده است.

فرماندار گراش در ابتدای این جلسه گفت: نخستین سفر استاندار فارس به گراش به یکشنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ باز می گردد که آن سفر ۲۳ مصوبه برای این شهرستان به همراه داشت.

محمود طاهرزاده افزود: از دور اول سفر به شهرستان بالای ۵۰ درصد مصوبات محقق شده و برخی از طرح‌ها نیز ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

فرماندار گراش تصریح کرد: سفر دوم استاندار به شهرستان گراش نیز هفت مصوبه به دنبال داشت که شامل تسریع در تصویب نهایی شهرک منفصل شهر گراش، اصلاح سندهای ثبتی و منابع طبیعی و دشت اناغ و شهرک صنعتی شهرستان بر اساس تقسیمات کشوری، ایجاد ناحیه صنعتی بخش ارد و دهستان فداغ، پیگیری در تسریع بهره مندی مردم بخش ارد از آب سد سلمان فارسی، تامین زمین برای ساخت پایگاه امداد بین جاده ای هلال احمر، آبرسانی از سد سلمان فارسی به روستای آغصه و تخصیص کد پروژه به اداره فنی و حرفه ای شهرستان گراش است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12129

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: