بازنگری طرح‌های هادی ۴ روستای گراش با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان

مهندس جمشیدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش از بازنگری طرح‌های هادی روستاهای «حسین‌آباد»، «محمدزینا»، «لب‌اشکن» و «کنگ‌‌ و ریشه» در بخش‌های «مرکزی» و «ارد» شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی، وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و با پیگیری مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی مطالعه و بازنگری خواهد شد.

جمشیدی بیان داشت: با مطالعه و بازنگری طرح­‌های هادی زمینه توسعه و عمران این روستاها به وجود خواهد آمد و امید است در آینده شاهد بهسازی معابر و بافت‌ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح ذیل جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور در مجلس ضمن تقدیر از مهندس حسین‌زاده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: با این مصوبه، تهیه و اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستایی و آسفالت معابر روستاها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با پیگیری‌های نماینده و با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان معابر اصلی روستاهای «خلیلی» و «کنگ و ریشه» آسفالت شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8603

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: