فرماندار، نماینده و شورا موانع تولید را برطرف کنند

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان گراش به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، بیانیه‌ای را منتشر کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده: «ضمن یادآوری موضوع مهم اقتصاد مقاومتی، از مسئولین دولتی بخصوص فرماندار، نماینده مجلس و شورای شهر جدّاً می‌خواهیم زمینه عملیاتی شدن این مقوله مهم را فراهم آورند و موانع را برطرف سازند.»

در ادامه نیز گفته شده: «از سوی دیگر از عموم مردم همیشه در صحنه گراش، خیرین محترم و سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا سرمایه های خود را در ایجاد شرکت‌های تولیدی قرار دهند که این خود اولا به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد ثانیا برگ زرین دیگری به افتخارات شهرمان خواهد افزود و باعث رشد و بالندگی بیش از پیش شهرستان خواهد شد. ثالثا زمینه اشتغال و در پی آن ازدواج جوانان را فراهم می سازد و مانع مهاجرت آنان به خارج از مرزها خواهد شد.»

بیانیه را بخوانید:


بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴ خرداد سالروز عروج بزرگ مردی است که مسیر تاریخ را عوض کرد و جهانیان را در بهت و حیرت قرار داد. مردی که با تکیه بر ایمان دینی امید مردم مظلوم ایران گشت و توانست بغض فرو خورده آنان را بشکند و حکومتی بر اساس اسلامیت و جمهوریت بنا سازد. امام خمینی رحمه‌الله‌علیه آرزوی بزرگ انبیاء و اولیاء که همان ایجاد حکومت اسلامی است را به منصه ظهور رساند و از این جاست که بیعت با انقلاب و امام، بیعت با پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم محسوب می شود.

البته باید گفت ما تا ایجاد حکومت اسلامی به معنای واقعی کلمه راه بسیاری داریم و با سختی‌هایی روبرو هستیم تا جایی که خدای متعال در قرآن کریم از بی‌تابی پیامبر و همراهان او سخن به میان آورده است. اما از سوی دیگر وعده به نزدیکی نصرت خود داده است که «الا ان نصرالله قریب» و ما موظف به استقامت و مقاومت هستیم. امام خمینی رحمه‌الله‌علیه انقلاب اسلامی را رقم زد و این ما هستیم که باید این انقلاب شکوهمند را ادامه دهیم تا سعادت هر دو جهان را در یابیم.

ادامه دادن راه انقلاب بدون توجه به راه امام میسر نخواهد بود و اگر ما راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمدا کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد و مشکلات کنونی ما ناشی از همین غفلت‌هاست. یکی از موارد مهمی که همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بوده است و سالیانی مورد غفلت واقع شده توجه به اقتصاد مردمی که خود یکی از پایه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است، می‌باشد. از این رو ضمن یادآوری این موضوع مهم از سویی از مسئولین دولتی بخصوص فرماندار، نماینده مجلس و شورای شهر جدّاً می خواهیم زمینه عملیاتی شدن این مقوله مهم را فراهم آورند و موانع را برطرف سازند و از سوی دیگر از عموم مردم همیشه در صحنه گراش، خیرین محترم و سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا سرمایه های خود را در ایجاد شرکت‌های تولیدی قرار دهند که این خود اولا به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد ثانیا برگ زرین دیگری به افتخارات شهرمان خواهد افزود و باعث رشد و بالندگی بیش از پیش شهرستان خواهد شد. ثالثا زمینه اشتغال و در پی آن ازدواج جوانان را فراهم می سازد و مانع مهاجرت آنان به خارج از مرزها خواهد شد.

امید است بیش از بیش با تمسک به مکتب امام راحل عظیم‌الشان و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی زمینه رشد و بالندگی کشور عزیزمان ایران را فراهم آوریم و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه الشریف باشیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله
مجمع طلاب و روحانیون شهرستان گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8620

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: