وحدتی فراتر از کسب یک مقام | مهدی یحیایی فعال ورزشی و رئیس هیات تنیس روی میز گراش

تیم پینگ‌پنگ وحدت گراش و اوز: سوم منطقه ۱۱

مسابقات باشگاهی نوجوانان و جوانان منطقه ۱۱ فارس، هرمزگان و بوشهر ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور ده تیم در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد. این تیم در مسابقات سوم شد.

تیم «وحدت گراش و اوز» با حمایت هیئت‌هاب تنیس روی میز دو شهرستان و همچنین مساعدت دکتر دانشور رییس شورای شهر گراش، متشکل از بازیکنان علیرضا سبزواری، محمدسبحان یحیایی، امیرعلی یحیایی، مهیار خادم و مهران خادم با مربی‌گری ایمان چمن‌آرا و حمید جعفری در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که در پایان به مقام سوم دست یافت.

تیم پارس جنوبی جم با شکست بعثت شیراز قهرمان شد. چهار تیم برتر این مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کردند.

وحدتی فراتر از کسب یک مقام
مهدی یحیایی فعال ورزشی و رئیس هیات تنیس روی میز گراش

مسابقات پینگ‌پنگ‌ باشگاهی نوجوانان و جوانان منطقه یازده کشور (استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر) در پیش بود و تنیس روی میز گراش هم همیشه پای ثابت اینگونه رقابت‌ها بوده و هست.
در حال آماده‌سازی و تدارک تیم گراش بودیم که دوستان از اوز تماس گرفتند و پیشنهاد تشکیل یک‌ تیم مشترک دادند تا هم از ظرفیت بازیکنان دو شهرستان استفاده و هم هزینه‌ها تقسیم شود.
با علم به اینکه برخی تیم‌های رقیب بازیکنان سرشناسی از خارج منطقه جذب کرده‌اند و شاید شانس مقام‌آوری، چندان بالا نباشد حس خوبی از این پیشنهاد داشتم. تفاوت‌ها و ویژگی‌های دو شهرستان دوست و برادر، جرقه‌ایی در ذهنم زد که‌ فارغ از کسب نتیجه، لزوم تشکیل تیم مشترک را دو‌چندان می‌کرد. این ایده را با دکتر دانشور رئیس محترم شورا در میان گذاشتم. مساعدت و یاری ایشان در امور ورزش بارها شامل حال تنیس روی میز شده بود ولی اینبار تشویق، ترغیب و تاکید بر موضوع وحدت باعث شد «وحدت» شکل بگیرد. شاید چیزی که تا حالا از مقوله وحدت و برادری در منطقه به ذهن‌ها متبادر می‌شد. دیدار روحانیون دو شهر، نشست هم‌اندیشی، سخنرانی یا چیزهایی شبیه آن بود. ولی اینبار فضای دیگری رقم می‌خورد.
خلاصه کلام که با حمایت‌های مادی و معنوی رییس شورا و رییس اداره ورزش و جوانان تیم اعزام شد و با همت و غیرت بازیکنان و مربیان، تیم «وحدت گراش و اوز» در میان ده تیم حاضر با کسب مقام سوم جواز حضور در رقابت‌های کشوری را هم به دست آورد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12392

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: