تئاتری تقدیم به «خانم م.رحیمی»

تئاتر «خانم م.رحیمی»، برشی از زندگی شهیده‌ی مدافع سلامت، فاطمه رحیمی، در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفت. در اولین شب اکران این تئاتر، خانواده‌ی شهیده نیز در سالن حضور داشتند. فاطمه ابراهیمی، نویسنده و کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

به گزارش پندری، این تئاتر اولین بار در جشنواره کَلِ گراش لجرا شد. اما از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ نیز بار دیگر به روی صحنه رفته است. در اولین شب اجرا، پدر، مادر و خواهر شهیده فاطمه رحیمی نیز نظاره‌گر این تئاتر بودند.

بعد از اجری شب اول، فاطمه ابراهیمی از عوامل نمایش و خانواده‌ی شهیده تقدیر کرد. ناحیه مقاومت سپاه نیز از فاطمه ابراهیمی، کارگردان این اثر و خانواده‌ی شهیده تجلیل کرد. سفر مشهد، هدیه‌ی شورا و اداره‌ی ورزش و جوانان به فاطمه ابراهیمی بود.

رونمایی از نقاشی سیاه‌قلمِ چهره‌ی شهیده، اثر اسما انصاریان، سخنرانی سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و روایت‌گریِ سیدرضا متولی، مسئول انجمن راویان سپاه فجر استان فارس، از دیگر برنامه‌ی شب اول اجرای این تئاتر بود.

فاطمه نور، فاطمه اسدی و زهرا غفاری بازیگران این تئاتر هستند. نور و صدا را فائزه آزاد تنظیم می‌کند. ریحانه دهنوی و راضیه غلامی منشی صحنه هستند. نویسندگی و کارگردانی این اثر هم به عهده‌ی فاطمه ابراهیمی است. امشب، ۲۴ خرداد، ساعت ۲۱:۳۰، آخرین شب اجرای این نمایش در سینما فرهنگ گراش است.

گزارش مسعود فتوحی را در سایت پندری ببینید و نظر بدهید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11754

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: