بازگشت محدودیت‌های کرونایی

ستاد مدیریت کرونای شهرستان گراش در در تازه‌ترین اطلاعیه‌ی خود، محدودیت‌های جدیدی را به دلیل قرمز شدن وضعیت گراش اعمال کرده است.

مهم‌ترین بند این اطلاعیه اجباری شدن ۲ دوز واکسن برای اصناف و ۳ دوز واکسن برای کارمندان است.

در این اطلاعیه که ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده، محدودیت‌هایی نیز برای برخی اصناف، باشگاه‌های ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی، مدارس و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

متن کامل اطلاعیه:


ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و بر اساس مصوبات ستادهای استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا جهت کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، محدودیت‌های زیر تا زمان برگشت وضعیت شهرستان به حالت زرد و آبی در سطح شهرستان اعمال می‌گردد؛ از آحاد مردم شریف خواهانیم همانند قبل همکاری لازم را برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های مصوب داشته باشند تا هرچه سریع‌تر به شرایط مناسب باز گردیم.

۱️⃣ تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌ها و اصناف حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از زمان انتشار این اطلاعیه باید نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کارکنان خود اقدام نمایند، در غیر این صورت کارکنان مجاز به فعالیت نمی‌باشند.

۲️⃣ فعالیت اصنافی که تاکنون نسبت به تزریق ۲ دوز واکسن اقدام ننموده باشند مجاز نمی‌باشد.

۳️⃣ فعالیت‌ها و ارائه خدمات توسط رستوران‌ها، تالار پذیرایی، فست‌فودها، کبابی‌ها، ساندویج‌فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها صرفا بصورت بیرون‌بر انجام پذیرد.

۴️⃣ تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌ها و اصناف مجاز به پذیرش و ارائه خدمات و عرضه محصول به افراد و مراجعه‌کنندگان فاقد ماسک نمی‌باشند.

۵️⃣ فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده، فرهنگسراها، موزه، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، شهرهای بازی و مهدهای کودک‌ها تعطیل.

۶️⃣ فعالیت باشگاه‌های ورزشی پر برخورد همچون (کشتی، کاراته، جودو، ورزش‌های رزمی، والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال) و استخرهای سرپوشیده ممنوع و سایر باشگاه‌های کم‌برخورد شامل (بدنسازی، تنیس، بدمینتون، ژیمناستیک و…) تنها با ظرفیت تعیین شده از سوی علوم پزشکی و رعایت کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با ارائه کارت واکسن مجاز به فعالیت هستند.

۷️⃣ برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های ورزش همگانی در سطح شهرستان مشروط به داشتن مجوز کتبی از ستاد کرونا می‌باشد، ضمناً تمامی مسابقات ورزشی در کلیه سطوح بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

۸️⃣ فعالیت‌های آموزشی مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه بصورت غیرحضوری و مجازی صورت پذیرد و برگزاری امتحانات در تمامی مراکز آموزشی نیز بصورت غیرحضوری خواهد بود.

۹️⃣ برگزاری هرگونه تجمع از قبیل مراسم آیینی، ملی، مذهبی، فرهنگی ، هنری، همایش‌ها سمینارها و مجامع شرکت‌ها در فضای سرپوشیده ممنوع و برگزاری مراسم صرفا در فضای باز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با ظرفیت و زمان محدود قابل اجرا می‌باشد. ضمنا برگزاری نمازهای جمعه و جماعت با رعایت فاصله حداکثری شرعی و تهویه مناسب بلامانع می‌باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6708

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: