هلال احمر گراش پرچم فارس را در کشور بالا برد

جمعیت هلال احمر گراش با فعالیت‌های داوطلبانه، بشردوستانه و جهادی توانست برای اولین‌بار عنوان جمعیت برتر استان فارس را به خود اختصاص دهد. همچنین هلال احمر فارس نیز توانسته عنوان برتر کشور را کسب کند.
هلال احمر گراش برتر استان

بiه گزارش پندری، مراسم معرفی برترین‌های هلال احمر فارس امروز ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرودشت برگزار شد. در این مراسم جمعیت هلال احمر گراش به عنوان شعبه برتر استان فارس در سال ۱۴۰۲ معرفی و از محمد شکاری، رئیس این شعبه تقدیر شد.

برای معرفی جمعیت برتر فارس، عملکرد ۳۷ شعبه و نمایندگی استان در حوزه‌های امدادونجات، آموزش و پژوهش، داوطلبان، جوانان و … بررسی شده بود که گراش توانست در تمامی معاونت‌ها بالاترین عملکرد را ثبت کند.

جمعیت هلال احمر استان فارس نیز پیش از این به دلیل عملکرد مثبت در حوزه‌های امدونجات، آموزش و پژوهش، داوطلبان، جوانان و روابط عمومی عنوان برتر کشور را کسب کرده است و می‌توان گفت عملکرد درخشان هلال احمر گراش نقش موثری در کسب این عنوان داشته است.

همچنین محمد شکاری چندی پیش با همراهی دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس و دکتر عبدالهیان، معاون پارلمانی هلال احمر کشور، دیداری چند ساعته با دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشت. در این دیدار مسائل و مشکلات هلال احمر گراش مورد بررسی قرار گرفت.

محمد شکاری، رئیس جمعیت هلال احمر گراش در گفت‌وگو با پندری، گفت: این موفقیت با لطف خدا و تلاش شبانه‌روزی همه همکارانم در این جمعیت، به خصوص سرکار خانم شوری در حوزه جوانان، باقر حیدری در حوزه داوطلبان و محمد شیروان در حوزه امدادونجات و آموزش‌وپژوهش به دست آمده است.

وی افزود: همچنین باید تشکر ویژه‌ای هم از نجاتگران و امدادگران هلال احمر گراش داشته باشم که شبانه‌روز و داوطلبانه در همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی پای کار هستند.

شکاری تاکید کرد: امروز ما بیش از ۱۰ تیم تخصصی در حوزه‌های نجات در کوهستان، نجات در جاده و نجات در آوار و … داریم که در حوادث مختلف در سطح استان و حتی استان‌های مجاور عملیات‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

وی در رابطه با تمایز هلال احمر گراش با سایر شعبه‌های استان گفت: ما چندی قبل توانستیم مجوز مجتمع آموزشی چند منظوره امدادونجات را کسب کنیم. همچنین انبار امدادی گراش به عنوان انبار معین منطقه مشخص شده و در حوادثی همچون زلزله‌های هرمزگان، بندرلنگه و سایه‌خوش این انبار گراش بود که نیازمندی‌های آن مناطق را تامین کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گراش در رابطه با فعالیت معاونت جوانان نیز بیان داشت: هلال احمر گراش تنها شعبه در کشور است که تیم‌داری می‌کند و تیم فوتبال در سطح لیگ برتر جوانان و سایر رده‌ها دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه داوطلبان نیز این جمعیت یک بانک امانی تجهیزات پزشکی را شکل داده که مجهزترین شعبه در سطح کشور به‌شمار می‌رود. اقلام مختلف پزشکی و مراقبت‌های درمانی شامل تخت، ویلچر، دستگاه اکسیژن‌ساز و … به صورت امانت و رایگان در اختیار مردم و نیازمندان گراش و شهرستان‌های منطقه قرار می‌گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13292

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: