«ابولی» جای «فضلی» را در بخشداری مرکزی گراش گرفت

عبداله فضلی، بخشدار مرکزی گراش، پس از حدود ۶ سال حضور در گراش جای خود را به «عابدین ابولی» داد.

به گزارش پندری، مراسم معارفه بخشدار جدید گراش صبح امروز، ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ تنها با حضور کارمندان فرمانداری در فرمانداری گراش برگزار شده و عبداله فضلی در این جلسه غایب بوده است.

ابولی متولد ۵۸ و اهل شهرستان مهر است. او قبل از حضور در گراش کارشناس حراست استانداری فارس بوده و اکنون نیز در مقطع دکتری علوم سیاسی دانشگاه آزاد لامرد مشغول به تحصیل است.

ابولی از نزدیکان مجید غلام‌پور، فرماندار فعلی گراش به حساب می‌آید. او در زمان معاونت فرمانداری غلام‌پور در شهرستان مهر، مسئول حراست این فرمانداری بوده است. همچنین این دو در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد لامرد نیز هم‌دوره هستند.

ابولی در گفت‌وگو با خبرنگار پندری در خصوص آشنایی‌اش با غلام‌پور گفت:
من و ایشان قبلا در فرمانداری شهرستان مهر ۷ سال همکار بوده‌ایم. انتصاب بنده نیز قطعا تحت تاثیر شناختی که در گذشته جناب غلامپور از بنده داشته‌اند، بوده است.

بخشدار گراش

بهمن ماه ۹۹ جمعی از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی در نامه‌ای به حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس، ضمن اعلام رضایت از عملکرد فضلی، خواستار ابقای وی شده بودند.

عبداله فضلی امروز با انتشار یک نامه از پایان کار خود در بخشداری مرکزی گراش خبر داده و نوشته: در این دوران همت ‌و سعی‌ام بر برخورد صادقانه با شما مردم شریف و بکارگیری نهایت تلاشم برای زدودن محرومیت و رفع مشکلات شما مردم بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2819

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: