اولویت من حل مشکلات مردم است

سرانجام ۲۹۴ روز پس از آغاز به کار دولت سیزدهم، سرپرست فرمانداری گراش معرفی و محمود طاهرزاده، نماینده عالی دولت در گراش شد. 

به گزارش پندری: او ۴۵ ساله و متولد ۱۳۵۶ در گله‌دار از توابع شهرستان مهر است. تحصیلات وی کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. (خبر انتصاب در پندری)

او ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به عنوان معاون عمرانی فرمانداری مهر معرفی شد و حالا پس از سه‌ماه برای فرمانداری گراش حکم گرفت.

او از ۱۶ سال پیش کارمند وزارت کشور شده و در سوابق وی معاونت فرمانداری شهرستان مهر در سال‌های ۹۰ تا ۹۱، و ریاست اداره مسکن و شهرسازی مهر از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ است.

در سوابق وی حضور در فرمانداری‌های لامرد و مهر به عنوان کارشناس سیاسی و انتخابات، کارشناس بازرسی و کارشناس امنیتی و انتظامی به چشم می‌خورد.

وی خواهرزادهٔ محمد نیشتری، رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گراش است. نیشتری اولین رئیس اداره کار گراش، از دی ۱۳۹۳ به مدت سه سال در این سمت مشغول به کار بود.

محمود طاهرزاده در گفت‌وگو با پندری، درباره زمان آغاز به کار وی در گراش گفت: هنوز از تصمیم استانداری برای آغاز به کار بنده اطلاع ندارم، شاید این هفته یا هفته بعد این کار انجام شود.

وی همچنین افزود: من گراش را می‌شناسم و در سال‌های اخیر چند بار به گراش سفر کرده‌ام. در روزهای اخیر هم در سفر به گراش یک بازدید کلی داشتم.

طاهرزاده در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای اخیر هماهنگی و مشورتی با امام جمعه و نماینده مردم در مجلس داشته است گفت: با این عزیزان صحبت خواهم کرد و از نظرات و راهنمایی‌های آنان استفاده خواهم کرد. بنده روی کمک امام جمعه، نمایمده، شوراها، معتمدین، خیرین، جوانان و … حساب باز کرده‌ام.

وی ادامه داد: ما همه اهل جنوب و خونگرم هستیم و دل‌هایمان با هم عجین است. ما آمده‌ایم تا با ظرفیت‌های خیلی خوبی که گراش دارد به عنوان یک دوست در قالب نماینده عالی دولت، برای پیشرفت شهرستان گراش تلاش کنیم.

وی مهم‌ترین برنامه‌اش برای گراش را حل مشکلات مردم دانست و گفت: اولین برنامهٔ من برای گراش این است که هرجا مشکلی وجود دارد پای کار باشیم. من آدمی هستم که سعی کرده‌ام همیشه پای کار باشم و برای حل مشکلات دوندگی داشته باشم. امیدوارم در کنار مردم و مسئولین بتوانیم در پیشرفت شهرستان گراش موثر باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8447

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: