امتحانات دی‌ماه در گراش غیرحضوری شد

تکلیف امتحانات پایانی دی‌ماه پس از قش و قوس‌های فراوان مشخص شد. آموزش و پرورش گراش شامگاه امروز چهارشنبه ۳ دی، با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن امتحانات دی‌ماه خبر داد.

متن کامل اطلاعیه:

به نام خدا
باسلام و احترام
پیرو اعلامیه تاریخ ۹۹/۰۹/۲۹ پیرامون برگزاری امتحانات نوبت اول بصورت ترکیبی (حضوری-مجازی) به اطلاع اولیای محترم و دانش‌آموزان عزیز می‌رساند که تصمیمات اتخاد شده بر مبنای دستورالعمل و بخشنامه شماره ۹۹/۱۳۷۰۶/۴۶ اداره کل متبوع و موافقت اولیه معاونت بهداشت شهرستان و همچنین طرح موضوع امتحانات حضوری در جلسه مورخ ۹۹/۰۹/۲۰ ستاد مقابله با کرونای شهرستان گراش و با هماهنگی و هم‌فکری با مدیران محترم مقاطع مختلف تحصیلی در جلسات و کارگروه‌های تخصصی تاریخ ۹۹/۰۹/۲۵ _ ۹۹/۰۹/۲۹ و با حضور نمایندگان مدیران سه مقطع در جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش در تاریخ ۹۹/۰۹/۲۹ اتخاد گردید تا بتوانیم ضمن حفظ اولویت سلامت دانش‌آموزان عزیز نسبت به مسائل آموزشی نیز بگونه‌ای عمل کنیم تا بر پایه عدالت آموزشی، کمترین آسیب متوجه آنان گردد.

اما براساس تغییرات و اصلاحاتی که طی دو روز اخیر در سیاست گذاری‌های وزارتخانه و اداره کل متبوع در شیوه برگزاری امتحانات اتخاذ گردید که طی بخشنامه شماره ۹۹/۱۳۹۴۷/۴۶ مورخ ۹۹/۰۹/۳۰ و سلسله جلسات ویدئو کنفرانسی به شهرستان‌ها و مناطق اعلام شد و همچنین تغییر رویکرد معاونت بهداشت شهرستان، تصمیم بر مجازی بودن کلیه امتحانات در پایه‌های مختلف به استثنای مدارس بزرگسال و امتحانات نهایی گردید. که البته چنانچه با توجه به تغییر شرایط، برنامه‌ریزی امتحانات نیز تغییر کند به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لذا امید است که دانش‌آموزان و اولیای محترم مسئولانه نسبت به برگزاری امتحانات با مدیران و معلمین دلسوز و پرتلاش همکاری و همراهی لازم داشته باشند تا همچون گذشته شاهد نتایج و ثمرات افتخار‌آمیز و درخشانی باشیم ان شاءالله.

همچنین انتظار است تا فعالین محترم فضای مجازی و رسانه‌ای از احساسات پاک دانش آموزان جهت عرضه و ابراز خود استفاده ابزاری ننموده چرا که آینده و سرنوشت دانش‌آموزان قابل معامله و مصادره با هیچ موضوعی نیست و اجازه دهند تا مسئولان و متولیان امر به وظایف خود که کاملا هم به آن واقف هستند با تمرکز و آرامش حداکثری بپردازند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1916

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: