اعتبار ۵۴۵ میلیاردی با پیگیری‌های حسین‌زاده

از نفت به جاده‌های جنوب

اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی که با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده برای توسعه جاده‌های جنوبی استان در مصوبات دومین سفر هیات دولت به فارس قرار گرفته بود، در مراحل نهایی تخصیص و واریز قرار دارد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ،بر اساس آنچه مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اعلام کرده ۲۹۵ میلیارد تومان برای احداث باند دوم آزادراه جهرم – لار – بندرعباس، ۱۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه اصلی لامرد – خنج و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تبدیل ۶۰ کیلومتر محور فرعی لار – لامرد به راه اصلی اختصاص یافته است.

این بودجه از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت که مهندس حسین‌زاده برای اجرا و تکمیل بسیاری از طرح‌های عمرانی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی حوزه انتخابیه از آن بهره برده، جذب شده است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی ۷ مرداد ۱۴۰۲ و چند ماه پیش از سفر ریاست‌جمهوری و هیات دولت به استان با مهندس اوجی وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد و از وی خواست تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل جاده‌های حوزه انتخابیه از سوی وزارت نفت تامین و در لیست مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به استان فارس قرار گیرد که مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

در آن زمان اعلام شد که پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص یابد اما در ادامه با پیگیری‌هایی که صورت گرفت این رقم به ۵۴۵ میلیارد تومان افزایش یافت و به تصویب اعضای هیات دولت در سفر به استان فارس رسید.

گفتنی است؛ مهندس حسین‌زاده رئیس کمیته نفت مجلس شورای اسلامی در دوره نمایندگی دیدارهای متعددی با مهندس اوجی وزیر نفت داشته و توانسته ضمن پیش بردن طرح‌های انرژی محور، بودجه‌های کلانی برای حوزه‌های مختلف جذب کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13348

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: