دو خبر از کمانداران گراش؛

برگزاری کارگاه آموزشی تیر و کمان / رقابت دوستانه‌ی کمان‌داران در صبح جمعه

هیات تیراندازی با کمان شهرستان گراش در راستای پیشبرد این رشته در بُعد همگانی، ۸ خرداد ۱۴۰۲، در سایت تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه محبی، کارگاه آشنایی و آموزش مقدماتی تیراندازی با کمان را برای دانشجویان واحد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار کرد.

مریم فعلی گفت: «مربی‌گری این کارگاه برعهده آقای سعید محمدی بود و با حضور بیست و هفت نفر از دانشجویان این کارگاه به اتمام رسید.»

مریم فعلی رئیس هیات تیراندازی با کمان گراش ضمن تشکر از همکاری و حضور نکیسا مدرس دانشگاه و همچنین خواجه‌زاده مسئول واحد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این کارگاه گفت: « با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد گسترش بیش از پیش این رشته مدال‌آور در سطح منطقه خواهیم بود.»

رقابت دوستانه‌ی کمان‌داران در صبح جمعه

کمانداران گراشی در یک رقابت دوستانه اما دیدنی به مصاف یکدیگر رفتند.
صبح روز جمعه مورخه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، در حضور محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، قهرمانان عنوان‌دار تیراندازی با کمان گراش در مسافت هجده متر در دو بخش حرفه‌ای و آماتور در سایت تخصصی تیروکمان ورزشگاه محبی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش حرفه‌ای در حضور اکثر قهرمانان سابق این رشته فاطمه محمدی قهرمان گراش در رده‌های استانی، موفق به ایستادن در جایگاه نخست این رقابت شد.

غزل فتاحی دیگر قهرمان گراش نیز در جایگاه دوم ایستاد و سعید محمدی قهرمان چندین دوره مسابقات استانی سکوی سوم این رقابت را از آن خود کرد.

در بخش آماتور نیز کمانداران با استعداد گراش، هدی دبستان مقام اول، رقیه جامه‌گری مقام دوم و نرگس خدادادی مقام سوم را از آن خود کردند.

مریم فعلی رئیس هیات تیراندازی با کمان گراش گفت: «از زحمات بی‌شائبه جناب افشار ریاست پر تلاش اداره ورزش و جوانان و همچنین سرکار خانم طیبه جعفریان امدادگر این مسابقات و همچنین از حامی این مسابقات جناب اقای محمد نجفی مدیریت محترم فروشگاه شوینده و بهداشتی نجفی که در برگزاری با شکوه‌تر این مسابقه ما را یاری نمودند، تشکر می‌کنیم.»

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11910

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: