بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری و بازگشایی محل شورا

اعضای شورای ششم گراش، صبح روز دوشنبه، 28 تیر 1400، در یک تور دو ساعته، به همراه شهردار از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری بازدید کردند. بیضایی، از اعضای شورای ششم، هدف از این بازدید را گنجاندن این پروژه‌ها در اهداف شورای ششم دانست. بازگشایی دوباره‌ی محل شورا، بعد از انحلال شورای پنجم، دیگر خبری بود که بیضایی به پندری داده است.

به گزارش پندری، علی بیضایی، عضو شورای ششم گفت: به همراه شهردار از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بازدید کردیم. اولین پروژه‌ای که بازدید کردیم پارک شهید سلیمانی، در خیابان باقرالعلوم بود. پروژه‌ی گراش‌لند، بازدید دوم ما بود. بهسازی و زیر سازی کوچه ۱۱ اله‌قلی‌خان و کوچه‌های پشت مسجد حضرت خدیجه کبری(س) هم یکی دیگر از پروژه‌های بازدیدی بود. فرهنگ‌سرای پارک حاشیه، میدان ولایت و کمربندی جدید از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیضایی با اشاره به اینکه این بازدید دو ساعت و نیم به طول انجامیده، می‌گوید: از روند بازسازی پل بلوار شهدا هم بازدید شد و از شهردار خواستیم این پروژه زودتر به سرانجام برسد و یک سمت آن آسفالت شود تا مشکل رفت‌وآمد مردم هم حل شود. پارک محله‌ی کاکاجی، خیابان ساحلی و لایروبی انتهای خیابان درمانگاه و آبیاری که تبدیل به باتلاق شده، پارک بانوان، چند تا از کوچه‌های شهرک آزادگان نیز بازدید شد.

عضو شورای ششم در خصوص اهداف این بازدیدها به پندری گفته: اعضای شورای ششم در حال برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت هستند. برخی پروژه‌های شهرداری یا هنوز شروع نشده یا نیمه‌کاره مانده‌اند. هدف ما از بازدید این بود که پروژه‌ها را در اهداف خودمان بگنجانیم و تلاش‌ کنیم این طرح‌ها زودتر به پایان برسانیم. از حاج‌حسین مهروری هم تشکر می‌کینم که انصافا در این مدت که شورا نبوده، خیلی خوب و مؤثر توانسته کارها را پیش ببرد.

 

بازگشایی دوباره‌ی ساختمان شورای شهر، دیگر خبری است که بیضایی به پندری داده است. این مکان سال گذشته و پس از انحلال شورای پنجم پلمب شده بود.

بیضایی می‌گوید این اقدام برای «جلو انداختن امور» است و اضافه می‌کند: این مکان هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است و تغییر و تحول رسمی باید در تاریخ مقرر و با حضور اعضای شورای پنجم و ششم صورت بگیرد.

پیش از این، حسین مهروری به مناسبت هفته‌ی دولت این تور نیم‌روزه‌ی بازدید از پروژه‌های شهرداری را با مسئولین شهرستان انجام داده بود. (خبر در پندری)

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3893

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: