رایزنی شورا در تهران برای حل مشکلات زمین و مسکن

سه‌تن از اعضای شورا با حضور در وزارت راه و شهرسازی، برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن و حل مشکل اهالی شهرک آزادگان و تنگ حسین با معاون وزیر گفت‌وگو کردند.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش، دومین جلسه اعضای شورا در تهران سه موضوع پیگیری شد. تخصیص زمین جهت احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن خیر ساز، حل مشکل اهالی شهرک آزادگان و همچنین حل مشکل مالکین منطقه تنگ حسین در دستور کار جلسه امروز بود.

در این جلسه که با هماهنگی دفتر نماینده در تهران صورت پذیرفت، مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی‌رضا دانشور رئیس شورای اسلامی شهر گراش، مصطفی خورشیدی نائب رئیس شورای شهر و سعید جعفری سخنگوی شورا حضور داشتند و درخواست‌های خود را در حضور دکتر مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و دکتر مالکی معاون حقوقی واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن مطرح و در مورد موضوعات ذکر شده بحث و تبادل نظر کردند.

ابتدا مهندس حسین‌زاده ضمن تشکر از دکتر مهرآبادی و دکتر مالکی، درخواست اعضای شورا را از دغدغه‌های مهم شهروندان دانست و بر حل سریع آن تاکید نمود.

دانشور ضمن تشکر مجدد از نماینده مردم در مجلس به جهت هماهنگی جلسات، عنوان کرد با توجه به درخواست های مکرر اهالی شهرک آزادگان شهرستان گراش مبنی بر حل مشکلات ۲۰ ساله ی بوجود آمده در اراضی ملیِ مورد مناقشه‌ی مردم و اداره کل راه و شهرسازی لارستان که علی رغم پیگیری ها و برگزاری جلسات مکرر مسئولین رده‌های مختلف شهرستانی و استانی کماکان ادامه دارد، جهت جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی برای مرتفع کردن مشکلات ۲۰ ساله ی اراضی مذکور اقدام نموده، تا روحیه ی امید در زندگی دهک‌های پایینِ ساکن در شهرک دمیده شود.
ایشان سپس موضوع تنگ حسین را مطرح کرده و به صورت کلی طرح ساخت مسکن ۱۰۰۰ واحدی خیرساز بمنظور اقشار کم درآمد را شرح داد.

پس از آن مصطفی خورشیدی با ارائه جزئیات طرح مسکن خیر ساز آن را از اهمیت بالا توصیف کرده و با توجه به قیمت بالای زمین در شهر گراش، یکی از اهداف مهم و اساسی شورای ششم خواند و خواستار تخصیص زمین مناسب جهت این پروژه شد. مسئولین نیز در این خصوص قول مساعدت و همکاری را داده و بر حل مشکلات تاکید کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4851

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: