مردم برای واکسیناسیون تعلل نکنند

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور امام جمعه گراش در خطبه‌ی دوم نماز جمعه‌ی امروز 26 شهریور گفت: «مردم برای واکسیناسیون تعلل نکنند تا شاهد داغ عزیزانمان نباشیم.» او همچنین وضعیت خوب کرونایی گراش از برکت عزای اباعبدالله(ع) دانست و گفت: «بعضی‌ها با شرمندگی تمام معجزه‌ی اباعبدالله(ع) را در سرتاسر کشور می‌بینند.»

به گزارش پندری، حجت‌الاسلام بخشایش‌پور گفت: «بعضی‌ها می‌گفتند به خاطر محرم و مراسم‌ها، بعد از محرم، در ایران مثل جنگ جهانی قتل عام راه خواهد افتاد. الان با شرمندگی ‌تمام معجزه‌ی وجود مبارک سیدالشهدا(ع) را در سرتاسر کشور دیدند.»

امام جمعه گراش با اشاره به وضعیت خوب کرونا در گراش گفت: «الآن در شهرمان خدا را شکر از لحاظ کرونا وضعیت خوبی داریم. این هم به برکت این جلسات، ما از شر این بلیه فارغ آمدیم که کادر درمان ما هم که زحمت کشیدند، استراحتی کنند.»

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور اضافه کرد: «البته تا این کرونا وجود دارد، دستورالعمل‌ها را رعایت کنید تا شاهد داغ عزیزانمان نباشیم و همچنین نباید از بابت واکسیناسیون تعللی از سوی مردم صورت بگیرد. الآن واکسیناسیون یک پدافند خیلی قوی در کنار دعا و توسل است. دیگر خود حضرت آقا در امر واکسیناسیون پیشقدم شدند.»

او در خصوص واکسن برکت هم گفت: «واکسن برکت از مفاخر کشور ماست و باعث شده بخشی از واکسن ما را پوشش دهد. مسئولین هم زودتر واکسن را برسانند. البته مسئولین شهرستان جلوی تبلیغات سوئی که علیه واکسن برکت می‌شود را بگیرند.»

 

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4855

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: