یک غیربومی دیگر در شهرستان گراش مسئول شد

مراسم تودیع و معارفه بخشدار پیشین و سرپرست جدید بخشداری ارد امروز، چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹، در سالن اجتماعات بخشداری ارد برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار پیشین و سرپرست جدید بخشداری ارد امروز، چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹، در سالن اجتماعات بخشداری ارد برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از اردشهرمن، پس از یک ماه خالی بودن صندلی بخشداری ارد، امین رئیسی از کارکنان فرمانداری کازرون، بصورت رسمی به عنوان هفتمین بخشدار ارد شد.

از سال ۱۳۸۹ که ارد به بخش ارتقا پیدا کرد، سید هاشم سجادی طولانی‌ترین مدت بخشداری را در ارد داشت. سال ۸۹ محسن جازک نخستین کسی بود که سمت بخشداری ارد را بر عهده گرفت. جازک کمتر از هفت ماه بخشدار ارد بود. امین نظام‌پور دومین بخشدار ارد بود که حدود سه سال در این پست ماند.

اردیبهشت ۹۳ وحید صالحی کارمند بخشداری شهرستان اقلید به عنوان سومین بخشدار ارد معرفی شد. صالحی حدود ۱۶ ماه در ارد خدمت کرد و سپس به اقلید بازگشت. از سوم آبان‌ماه ۹۴ سید هاشم سجادی، به عنوان چهارمین بخشدار بخش ارد معرفی شد. سجادی که اهل مهر بود، نهم بهمن ماه ۹۷، بعد از ۴۰ ماه خدمت، جای خود را به یوسف نوافکن داد.

نورافکن کمتر از ۲ بخشدار ارد بود. یوسف نورافکن ۴۵ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران بود و سابقه سرپرستی اداره راه و شهرسازی گراش نیز در کارنامه او دیده می‌شد. لطفی ایگدر که اصالتا اهل شهرستان خنج بود کمتر از ۵ ماه در ارد دوام نمی‌آورد و بصورت غیرمنتظره و عجیبی از سمت خود استعفا می دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2517

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: