دومین سمن ورزش و جوانان گراش؛

«حنین» با «پویش‌فناوران گریش» ثبت شد

مؤسسه مردم‌نهاد «جوانان پویش‌فناوران گریش» با تمرکز بر فضای مجازی در وزارت ورزش و جوانان ثبت شد. حجت عالمی دبیر این موسسه است. اعضای مرکزی این موسسه تحت عنوان «گروه رسانه‌ای حنین» شناخته می‌شوند. 

حجت عالمی دبیر این سمن در گفت‌وگو با پندری از اهداف این موسسه گفت: «هدف کلی این موسسه شناساندن ابزارهای فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان است. محور فعالیت این این سمن در حوزه‌ی اجتماعی و فضای مجازی خواهد بود.»

دبیر این سمن در خصوص روش‌های اجرای هدف می‌گوید: «برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از طریق سایت، انتشار گاه‌نامه، بروشور و کانال‌های مجازی، برگزاری سمینارها، همایش‌ها و جشنواره‌ها در حوزه جوانان، برگزار دوره‌های توانمندسازی و کارگاه آموزشی جوانان از جمله برنامه‌هایی است که این سمن می‌تواند داشته باشد.»

عالمی در پایان گفت: «از همکاری‌ها و راهنمایی‌های آقای افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان و کارمندان‌شان که ما را برای ثبت این موسسه همراهی کردند تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم قدم‌های مؤثری در راه رسیدن به این اهداف برای شهر داشته باشیم.»

محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش ضمن تقدیر و تشکر از اعضای دو سمن ثبت شده، از دیگر گروه‌ها و انجمن‌ها خواست با ثبت سمن خود، فعالیت‌های خود قانونی کنند.

حجت عالمی، محمدرضا بهشتی‌نسب، فرزاد رجاییان، مهدی پورشمسی، مجتبی بنی‌اسدی و امید کریم‌زاده اعضای شورای مرکزی این سمن را تشکیل می‌دهند.

«ورزش‌یاران نواندیش» با تمرکز بر «خیرین ورزش‌یار» اولین سمن ثبتی اداره ورزش و جوانان گراش است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13055

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: