شورای ششم؛ دانشور رئیس، جعفری سخنگو

در اولین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر گراش، علیرضا دانشور به عنوان رئیس و مصطفی خورشیدی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند. سعید جعفری نیز به عنوان سخنگو ناصر دلخوش و علی بیضایی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

به گزارش پندری، مراسم تحلیف شورای ششم شهر گراش صبح امروز، ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ در صحن شورا برگزار شد. مجید غلامپور، فرماندار گراش و جمعی از اصحاب رسانه در این برنامه حضور داشتند. علیرضا دانشور، سعید جعفری، ناصر دلخوش، مصطفی خورشیدی و علی بیضائی در پیشگاه قران سوگند یاد کردند. به این ترتیب فعالیت شورای ششم شهر گراش از امروز به صورت رسمی آغاز شد.

پس از قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورا، نوبت به رای‌گیری و مشخص شدن رئیس، نائب رئیس و سخنگوی شورا رسید. علیرضا دانشور با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس و مصطفی خورشیدی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند. سعید جعفری نیز به عنوان سخنگو، ناصر دلخوش و علی بیضایی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند. همچنین ناصر دلخوش و علی بیضائی به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان گراش معرفی شدند.

با توجه اینکه همه‌ی این افراد با ۵ رای انتخاب شدند، به نظر می‌رسد عنوان‌ها از قبل مشخص شده و طبق توافقی که بین اعضا صورت گرفته، قرار است رئیس شورا به صورت دوره‌ای و هرساله تغییر کند. به این ترتیب علیرضا دانشور، سعید جعفری، ناصر دلخوش و مصطفی خورشیدی هر کدام یک سال عهده‌دار ریاست شورا خواهند بود.

مصطفی خورشیدی، نائب رئیس شورا قبل از پایان رای‌گیری و مشخص شدن عناوین اعضا گفت: تا به امروز نزدیک به ۱۴ جلسه ۳ ساعته گرفته شده تا طوری برنامه‌ریزی شود که اختلافات شورا به صفر برسد. بعد از این جلسات، جلسه‌ای را با مهندس حسین‌زاده گرفتیم و نظرات خود را آنجا ارائه دادیم و از ایشان درخواست کردیم که برای جذب بیشتر بودجه‌های دولتی پشتیبان شورا باشند و ایشان استقبال شایانی کردند. پس از این جلسه، جلسه‌ای با فرماندار و امام جمعه نیز در این خصوص گرفتیم تا بتوانیم این چهار ضلعی شورا، نماینده، فرماندار و امام جمعه را تشکیل دهیم.

خورشیدی همچنین اضافه کرد: امروز نیز میثاقی خواهیم داشت با آرمان‌های شهدا تا پیمان ببندیم که کمر همت را در جهت رفع مشکلات و معضلات شهر، محکم خواهیم بست. همچنین در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در شهر خواهیم بود و به هیچ وجه زحمات شوراهای گذشته را نادیده نخواهیم گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: