دورخیز گراش برای وضعیت قرمز

وضعیت شیوع کرونا در گراش ۲۲ مرداد زرد اعلام شد، اما حالا روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش می‌گوید دوباره آمارها رو به افزایش است. کرونا در لار نیز بی‌رحمانه جولان می‌دهد و در ۲ روز گذشته جان چهار نفر را گرفته است.

 

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش امروز ۲۶ مرداد با انتشار خبری نوشت: «آمارهای ۲ روز اخیر متاسفانه دوباره افزایش تعداد مبتلایان را نشان می‌دهد.»

مشاهدات خبرنگار پندری نشان می‌دهد با خروج گراش از وضعیت قرمز، بسیاری از شهروندان از ماسک استفاده نمی‌کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت نمی‌شود.

همچنین فعالیت‌های روزمره در شهر از سر گرفته شده و دستورات ستاد مبارزه با کرونا اجرایی نمی‌شوند. مخاطبان پندری می‌گویند در یک هفته‌ی اخیر عروسی‌های زیادی در سطح شهر برگزار شده است.

همچنین باشگاه‌های ورزشی از دوشنبه ۲۰ مرداد فعالیت خود را از سرگرفته‌اند. نماز جمعه نیز ـ هرچند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ـ ۲۴ مرداد اقامه شد.

وضعیت کرونا در لار وخیم‌تر است. امروز و دیروز ۴ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کشته‌شدگان در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۷۵ نفر رسیده است.

وضعیت شهر لار نشان می‌دهد کرونا در گراش هرچند کمرنگ شده، اما به سادگی می‌تواند دوباره همه‌گیر شده و وضعیت را قرمز کند. استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1282

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: