کدام گروه در مدار اتم سریع‌تر دوید؟

اختتامیه مسابقه‌ی در مدار اتم، با نماینده، فرماندار، شورای معاونین آموزش و پرورش، کارشناش اداره کل آ.پ فارس و خیرین برگزار شد و با معرفی گروه‌های برگزیده به پایان رسید. یک تیم از پسران و یک تیم از دختران مقام اول مشترک را کسب کردند و جایزه یک میلیون‌ تومانی را از آن خود کردند. 
به گزارش پندری، مسابقه علمی «در مدار اتم»، با حضور ۹۳ تیم دانش‌آموزی در مدرسه امام حسن عسکری(ع) برگزار شد. در مراسم اختتامیه، از عوامل برگزاری مسابقه و برگزیدگان تجلیل شد. درباره‌ی در مدار اتم اینجا بخوانید.
حسین‌زاده، نماینده مجلس، محمود طاهرزاده، فرماندار، فرجی، مدیر آ.پ، دانشور، بیضایی و دلخوش رئیس و اعضای شورا، رستم‌پور و موغلی، معاونین آ.پ و حسین افشار، نماینده اولیا و از اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز، فوزیه ناصری، کارشناس انجمن اداره کل آ.پ فارس و خیرین در سالن شوری، محل برگزاری اختتامیه حضور داشتند.
این مراسم سه سخنرانی کوتاه داشت؛ دو مرحله تجلیل و پخش یک کلیپ.
سخنران‌های مراسم:
محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش گراش
محمود طاهرزاده، فرماندار گراش
حسین حسین‌زاده، نماینده مردم جنوب فارس در مجلس
مدیر آ.پ به همه‌ی حاضرین در سالن خوش‌آمد و به عوامل برگزارکننده خداقوت گفت. او همچنین گزارشی از روند برگزاری مسابقه ارائه داد.
فرماندار هم ضمن خسته‌نباشید به عوامل مسابقه، از آن‌ها خواست تا این مسابقه را در سال‌های آینده با قدرت بیشتری در سطح منطقه برگزار کنند.
نمانیده به دو همکارِ برگزارکننده مسابقه قول داد کمک‌هزینه‌ی سفر به مشهد اهدا کند.
نکته قابل توجه این مسابقات، حضور یک تیم از لار و یک تیم از ارد بود. بخش دیگر مراسم اختتامیه، پخش کلیپی از دو روز فشرده‌ی مسابقات بود. در ادامه نیز مریم ناصری، به نمایندگی از دانشجویانی که روزی دانش‌آموزان مدرسه امام حسن عسکری(ع) بودند، روایتی از روند شکل‌گیری اولیه در مدار اتم قرائت کرد. (متن روایت را در سایت پندری بخوانید)
بخش آخر اختتامیه، تجلیل‌ها بود. در بخش اول تجلیل‌ها، از ۲۵ نفر از دانش‌آموزان مدرسه امام حسن عسکری(ع) که در برگزاری مسابقه همکاری داشتند تجلیل شد. این تجلیل از طرف نماینده اولیای دانش‌آموزان بود. همچنین از ۵ نفر از دانش‌آموزان قدیم این مدرسه که حالا دانشجو هستند نیز تقدیر شد. کوثر سالاری، مریم ناصری، شیوا ابراهیمی، زهرا رایگان و نگین اسدی‌پور پنج نفری هستند که از طرف ناصری، کارشناش اداره کل و نماینده انجمن از آن‌ها تقدیر شد.
پیش از معرفی تیم‌های برگزیده، چند تقدیر دیگر نیز انجام شد: از مریم کهندلی، معاون مدرسه امام حسن عسکری(ع)، راضیه اوسط جهرمی، مدیر مدرسه امام حسن عسکری(ع) و سکینه فتحی، دبیر علوم این مدرسه از طرف اداره آ.پ گراش تجلیل شد. از خانم جهرمی و فتحی از طرف اداره کل نیز تقدیر به عمل آمد.
و بخش جذاب مسابقه، اعلام گروه‌های برتر:
تیم اول مشترک ۹۳۵ اتم – از دبیرستان امام رضا(ع) گراش
حسنامقتدری
ملیکا صادقی
فاطمه مهروری
تیم اول مشترک ۹۳۵ اتم – از مدرسه شاهد شهید سلیمانی
امیرحسین خندان
ابولفضل بیواره
مهدی فتحی
تیم دوم ۸۷۵ اتم – از مدرسه لار
فاطمه عباسپور
زهرا نجاتی
پریا شادمهر
تیم سوم ۸۵۵ اتم – از دبیرستان امام رضا(ع) گراش
هانیه کارگر
الهه سعادت
زینب دستار
عکس‌های این مراسم در سایت پندری ببینید:
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11247

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: