چرخیدن ۹۳ تیم دانش‌آموزی در مدار اتم

سومین دوره مسابقات علمی دانش‌آموزی «در مدار اتم»، با حضور مسئولان آموزش و پرورش، شورای شهر و خیرین، صبح ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در سالن نمازخانه مدرسه امام حسن عسکری(ع) شروع شد. صبح ۲۱ بهمن نیز افتتاحیه گروه‌های پسران برگزار شد.

به گزارش پندری، صحبت‌های راضیه اوسط جهرمی مدیر مدرسه امام حسن عسکری(ع) و دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش دو بخش از مراسم‌ها افتتاحیه بود.

شیوا ابراهیمی از عوامل برگزاری مسابقه و از دانش‌آموزان سابق مدرسه توضیحاتی در خصوص قوانین مسابقه و شرایط هر یک از اوربیتال‌های مسابقه ارائه داد. به هر یک از اتاق‌های مسابقه‌ «در مدار اتم»، اوربیتال می‌گویند.

سپس مسئولان سالن برگزاری مسابقه را افتتاح و از ۸ اوربیتال‌ مسابقه بازدید کردند. ناصر دلخوش، عضو شورای شهر گراش ضمن بازدید از یکی از اوربیتال‌ها گفت: «امیدواریم این سری مسابقات جذاب ادامه‌دار باشد.‌ سعی کنیم یک مستند از این مسابقه تهیه کنیم تا بتوانیم این مسابقه را در شهرستان‌های همجوار و سطح استان عرضه کنیم. شورای شهر هزینه‌ی ساخت فیلم مستند را برعهده می‌گیرد.»

راز بقا، شانس، ادابازی، سفر به فضا، سرگذشت علم، پرسش‌وپاسخ، معادل علمی و نورون‌سنجی ۸ اوربیتال مسابقه است.

۴۸ گروه دانش‌آموز دختر متوسطه اول و دوم در روز اول مسابقات با هم رقابت کردند. ۴۶ گروه از دانش‌آموزان پسر نیز صبح امروز، ۲۱ بهمن به مصاف هم رفتند. هر تیم از ۳ دانش‌آموز تشکیل شده است.

مراسم اختتامیه و اعلام تیم‌های برگزیده، ۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۵ در سالن شوری برگزار می‌شود.

این مسابقات با همکاری آموزش و پرورش، پژوهشسرای دانش‌آموزی و مدرسه امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11100

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: