تاخیر در ارسال مرسولات پستی به دلیل کمبود نیرو

کمبود نیرو در اداره پست گراش، داد مردم را در آورده است. در روزهای کرونایی خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده، اما اداره پست نیروی کافی برای رساندن بسته‌ها ندارد.

پندری: یکی از مخاطبان در پیامی که برای پندری ارسال کرده از اداره پست گراش گلایه کرده و نوشته: یک سفارش مشترک، هم‌زمان از از تهران به هفت نقطه‌ی کشور ارسال شده. پست گراش بعد از سه روز تاخیر نسبت به سایر مقصدها، پیامک زده برای تحویل مرسوله خودمان به اداره پست مراجعه کنیم.

رئیس اداره پست گراش می‌گوید دلیل تاخیر در ارسال مرطولات کمبود نیرو است. تعداد نیروهای اداره پست از زمان پیش از شهرستانی تاکنون افزایش پیدا نکرده و همین باعث شده نتوانیم بسته‌ها را به مقصد برسانیم.

شکرالله آشفته، رئیس اداره پست گراش، در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: در ایام کرونا مردم به‌دلیل ماندن در خانه رو به خرید‌های اینترنتی آورده‌اند و تعداد مرسولات پستی در گراش افزایش زیادی داشته است. روزانه تقریبآ بین ۲۰۰ تا ۲۴۰ مرسوله وارد گراش می‌شود؛ که از این تعداد به‌طور متوسط بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ به خریدهای اینترنتی مربوط می‌شود.

او با بیان اینکه پست گراش فقط یک نامه‌رسان جهت توزیع بسته‌ها دارد، اضافه کرد: حال اگر روزانه فقط ۱۲۰ مرسوله پستی را با احتساب صرف وقت هر بسته ۷ دقیقه، بخواهیم توزیع کنیم، با یک حساب سرانگشتی نامه‌رسان ما باید روزانه بیش از ۱۴ ساعت کار کند تا فقط نیمی از بسته‌ها را به مقصد برساند.

آشفته در رابطه با تاخیر در ارسال مرسولات نیز گفت: مردم توقع به‌جایی دارند که مرسولات خود را همان روز تحویل بگیرند، اما آیا با یک نیروی پیام‌رسان می‌شود این کار را انجام داد؟ به همین خاطر مامور پست مجبور است جهت برخی از بسته‌ها پیامک ارسال کند تا مردم حداقل از ورود مرسوله خود مطلع شوند و یا اینکه درخواست مراجعه حضوری نماید.

پست گراش جزو ۵ شهرستان پردرآمد

رئیس اداره پست گراش درباره جذب نیروی جدید نیز می‌گوید: پست گراش درحال حاضر ۴ نیرو دارد که شامل ۳ آقا و یک خانم است. یک نفر نیز از بخش خصوصی مشغول است. پست گراش از لحاظ درآمد و کیفیت جزو ۵ شهرستان برتر استان فارس است، ولی از لحاظ نیرو دچار مشکل هستیم و تاکنون پیگیری‌های انجام شده برای جذب نیرو بی‌ثمر بوده است. این اداره در زمانی که گراش بخش بود، ۴ نیرو داشت و در حال حاظر که شهرستان هستیم نیز همان ۴ نیرو را داریم و فقط یک نفر از بخش خصوصی به این اداره اضافه شده است.

او در ادامه ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل تاخیر در توزیع مرسولات پستی خاطرنشان کرد: قطعا با تغییر مدیرکل جدید و قول مساعد ایشان، ان‌شاءالله در آینده نزدیک یک نیرو به مجموعه پست گراش اضافه خواهد شد و پیگیر این موضوع و محقق شدن آن هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1066

۴ نظر

  • به صورت عادی و غیر کرونایی هم چندان در تایم مشخص، مرسوله‌ی پستی رو به مقصد نمی‌رسوندن.
    هربار بسته‌ای فرستاده یا ارسال میشه بعدش دو برابر پشیمونی حاصل میشه از اینکه چرا باز از گراش فرستادم یا ارسال کردم.
    جالب اینجاس که جوابایی بهت می‌دن که به سطح شعورت برمی‌خوره!!!
    از اقای اشفته می‌پرسید چرا تلفن جواب نمی‌دید میگن نیرو کمه!
    میگن اگه می‌خواستم معمولی برسه هزینه پیشتاز نمی‌دادم، میگن نیرو کمه!
    بهد هم احرش میگن من از خدامه استعفا بدم اما قبول نمی‌کنن!!!
    جالب اینجاس یه بار جواب دادن گفتن ما خودمون وقت نداریم دیگه بخوایم تلفن هم جواب بدیم!!!! و برای ایشون مثل اینکه پاسخ به تلفن معنا نداشت یا اینکه فقط اونجا نیست که تلفن داره و زنگ می‌خوره حتی با زنگ‌خور بالا!!!!!

  • سلام
    بسته من ۱۹۱۴۸۹۹۲۶۸۰۹۰۸۸۶۰۰۰۰۸۱۱۱ ۵ روز است از تهران به اصفهان یعنی مرکز استان به مرکز استان ارسال نشده است، دلیل چیست؟

  • بعد از یک ماه سفارش بسته ای از تهران، شنیدم یک هفته است بسته ام رسیده اما دریغ از یک خبر حتی در حد پیامک از اداره پست گراش. محصولی که ممکنه با موندن حتی یک روز بیشتر در اداره خراب شه.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: