۱۱۱ دانشجوی دانشکده گراش دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند

جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته های علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، هوشبری و پرستاریِ دانشکده علوم پزشکی گراش ، پنجشنبه ٢۶ خردادماه، در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش پندری، سخنرانی دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی، سخنرانی دکتر حکیمه اکبری معاون آموزش، تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی، اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانش آموختگی از برنامه های این جشن بود.

دکتر عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی د راین مراسم گفت: «به همه دانشجویان تبریک می‌گویم. عدد ۹۷ را که می‌بینم یاد خودم می‌افتم که به سن شماها بودم، ولی اینجا به جای ۹۷، نوشته بود ۶۷. من ۳۰ سال پیش مثل شما فارغ‌التحصیل شدم و آن موقع مثل شما دنبال خوشبختی بودم. الآن تجربه‌ی خودم را از این سی سال زندگی به شما می‌گویم.»

دکتر عبدالهی همچنین اضافه کرد:«خوشبختی این نیست که ما مدرک بگیریم یا پولدار شویم. به بیان من خوشبختی یک گوهر گمشده است که باید در زندگی درکش کنید، نه این که پیدا کنید. اگر تجربه‌ی خودم را بخواهم بگویم، خوشبختی شاید به معنای این باشد که خداوند آن توانایی را به شما بدهد که یک عده‌ی دیگر را شاد کنید؛ و چه بهتر که این افراد اول پدر و مادرتان باشند. من توصیه می‌کنم که مسیری را بروید که نخواهید حسرت گذشته را بخورید.»

دکتر اکبری، معاون آموزشی دانشکده نیز دیگر سخنران مراسم بود. او نیز گفت: «تشکر می‌کنم از اساتید دانشکده که پدرانه و مادرانه با ما شما همراه بودند و تشکر می‌کنم از شما دانشجویان که با اهداف دانشکده همراه بودید. آرزوی همه‌ی ما این است که دوران خوبی را سپری کنید و به زودی زود با افتخارات کاری و با دقت، درایت و عقلانیت به سوی خانواده‌های خود بروید.»

دکنر اکبر همچنین تشریح کرد:«امروز جشن دانش‌آموختگی است نه فارغ‌التحصیلی. یعنی ماهایی که قرار است سر بالین بیمار باشیم باید کلیه اطلاعات به فضای بهداشتی درمانی بیمار افزایش بدهیم. این باید یک تعهدی باشد برای خودتان که همیشه علم‌تان را به روز کنید. علاوه بر مسئولیت نیاز هست یک تعهد هم داشته باشید. کارهایتان را برای خدا انجام بدهید. این را سرلوحه کارتان قرار بدهید. و با خدا معامله کنید. مواظب درون‌تان باشید. هیچ‌گاه با نگاه و حرف دیگران مسیرتان را عوض نکنید.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8849

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: