فرماندار گراش در جلسه شورای اداری:

حضور هیچ‌یک از وزرا در گراش هنوز قطعی نشده / درخواست‌ها از رئیس جمهور: همان همیشگی!

حضور رئیس جمهور در گراش منتفی شده و هنوز معلوم نیست کدام‌یک از وزرا یا معاونین رئیس جمهور در این شهرستان حضور پیدا می‌کند. مشکلات و درخواست‌هایی نیز برای انتقال به رئیس جمهور فهرست شده؛ درخواست‌هایی که بهترین عنوان برای آن «همان همیشگی» است.

به گزارش پندری، شورای اداری شهرستان گراش، با دستورکار برنامه‌ریزی سفر رئیس جمهور به فارس، بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ تشکیل جلسه داد. رئیس‌جمهور و هیات وزیران پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهر به استان فارس سفر می‌کند.

غیبت مدیران دو تابعیتی!

این جلسه با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد. البته رؤسای مخابرات و شهرک صنعتی در این جلسه غیبت داشتند. شهرزاد شریفی همزمان ریاست مخابرات گراش و خنج و همچنین سیاوش کشاورز همزمان ریاست شهرک صنعتی گراش و خرامه را به عهده دارد. فرماندار در این جلسه به کنایه از این دو به عنوان «مدیران دو تابعیتی» نام برد.

حضور هیچ یک از وزیران قطعی نشده

محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، با تشریح برنامه سفر رئیس جمهور به فارس گفت: همه مسئولین شهرستان، از نماینده مجلس تا امام جمعه و شورای شهر، پیگیر بودیم تا رئیس جمهور هم به لار و هم گراش سفر کنند. اما فعلا این موضوع منتفی شده و حضور ایشان تنها در شهرستان رستم قطعی است.

وی افزود: بعد از این درخواست و پیگیری کردیم تا وزیر محترم نیرو یا وزیر محترم راه‌وشهرسازی در شهرستان حضور پیدا کنند. البته زمزمه‌هایی است که وزیر ورزش یا یکی دیگر از وزرا حضور پیدا کنند. حضور وزیر ورزش شاید برای لار و اوز قطعی شده باشد، اما برای گراش هنوز مشخص نشده است.

فرماندار در توضیح برنامه‌های حضور وزیر در گراش گفت: یکی از برنامه‌های سفر، دیدار مردمی جناب وزیر است. دیدار مردمی با حضور ۲۰ ـ ۲۵ نفر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جلسات در دانشکده علوم پزشکی برگزار خواهد شد، افزود: یک جلسه شورای اداری هم برگزار خواهد شد که هماهنگی خواهیم کرد تا روسای ادارات،‌ اعضای شورای تامین، رؤسای شوراها، دهیارها، روحانیت و معتمدین شهرستان در این جلسه حاضر شوند.

درخواست‌ها از رئیس جمهور: همان همیشگی

طاهرزاده از احصای اولویت‌های شهرستان با همفکری مسئولین خبر داد از رؤسای ادارات خواست تا هر کدام سه موضوع اولویت‌دار خود را تا سه‌شنبه به فرمانداری اعلام کنند؛ تا در نهایت چهارشنبه درخواست‌ها تکمیل شود.

فرماندار گراش در ادامه برخی از درخواست‌ها و مشکلاتی که قرار است به رئیس جمهور منتقل شوند را نام برد. درخواست‌هایی که می‌توان برای از عنوان «همان همیشگی» نام برد.

حل مشکل سند شهرک آزادگان، تکمیل ورزشگاه محبی، حل مشکل سند شهرک صنعتی، ارتقای ادارات، ارتقای فداغ به بخش، تعیین تکلیف حاشیه‌نشینی‌ها، حل مشکل اتباع خارجی و حل موضوع محدوده شهرستان از جمله این درخواست‌ها هستند.

سه افتتاح با حضور فرستاده رئیس‌جمهور

طاهرزاده در ادامه از افتتاح سه مورد با حضور وزیر خبر داد و گفت: با حضور آقای وزیر سه مورد افتتاح هم خواهیم داشت. ۹ اتاق عمل بیمارستان، کلینیک مولی الموحدین(ع) و مجتمع خیریه صولت عنیبه در این سفر افتتاح خواهد شد.

همچنین قرار است وزیر بازدیدی هم از جاده چک‌چک و مجتمع اداری داشته باشد. پروژه‌هایی که شاید با سفر رئیس جمهور بعد از بیش از ۱۰ سال به نتیجه برسند.

همچنین قرار شد نمایشگاهی برای معرفی گراش به وزیر و فرستادگان رئیس جمهور برپا شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12633

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: