بچه‌های بهشت در گراش کلید خورد

اولین جشن بزرگ بچه‌های بهشت، ویژه‌ی میلاد حضرت زهرا(س)، بعد از ظهر پنج‌شنبه 30 دی‌ماه 1400 در حسینیه گلزار شهدا برگزار شد. اجرای این برنامه را استاد سرلک از قم برعهده داشت. دبیر اجرایی این جشن می‌گوید بچه‌های بهشت دیگری با عناوین بچه‌های بهشت 2، 3 و ... نیز در راه است.

به گزارش پندری، این جشن ویژه‌ی کودکان ۳ تا ۱۰ سال بود. قرعه‌کشی و اهدای جوایز، برگزاری مسابقه و سرود همگانی با مشارکت بچه‌ها، از برنامه‌های این جشن بوده است.

معصومه بهمنی دبیر اجرایی این برنامه در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «یکی از روش‌های انتقال مفاهیم و معارف دینی به کودکان روش بازی و شادی و نشاط می‌باشد. بچه‌های بهشت با این روش جذاب به مناسبت‌های مختلف برای کوکان اجرا خواهد داشت.»

دبیر اجرایی این جشن می‌گوید: «هدف از برگزاری این جشن، طرح جذاب‌سازی معارف و مفاهیم دینی برای کودکان و جریان‌سازی ظهور از کودکی است. ان‌شالله بچه‌های بهشت ۲ و ۳ و.. هم در راه است. اولین بچه‌های بهشت را هم در جوار شهدا و شب جمعه برگزار کردیم تا خاطره‌ی خوبی از گلزار و شهید در ذهنشان ماندگار شود.» او افزود: «کودکان ما تشنه‌ی این گونه برنامه‌ها هستند که این را از اشتیاق زیادشان به برنامه می‌شد فهمید.»

وی در خصوص چگونگی به مرحله‌ی اجرا رسیدن این جشن بزرگ می‌گوید: «این طرح که بعد از سالها گذراندن دوره‌های تخصصی، توجیهی و مربی‌گری درتاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ به همت عوامل اجرایی بیت النور، اموربانوان فرمانداری و کانون حضرت معصومه(س) در حسینیه‌ی گلزار شهدای گراش با اجرای کارشناس کودک و نوجوان و مجری برنامه‌های تلویزیونی استاد عبدالرضا سرلک از قم برای اولین بار در شهرستان کلید خورد و با استقبال بی‌نظیر کودکان و والدین مواجه شد.»

بهمنی در پایان می‌گوید: «بچه‌های بهشت در سراسر کشور اجرا می‌شود که در گراش اولین برنامه‌ی آن اجرا شد. همچنین از خانم دکتر کاظمی، مسئول امور بانوان فرمانداری و خانم علیپور، مسئول بیت‌‌النور هم به صورت ویژه تشکرمی‌کنم. امیدواریم برنامه‌های بیشتری در آینده داشته باشیم. و تشکر صمیمانه دارم از حضور کودکان عزیز و خانواده‌ها، سپاس از همه‌ی خادمان بچه‌های بهشت و می‌توانم بگویم: شهدا دم شما گرم!»

عکس‌های عوامل اجرایی این برنامه را ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6436

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: