افتتاح دو کلاس درس ورزش در دو مدرسه ابتدایی

کلاس درس مجهز، ویژه‌ی تربیت‌بدنی (اتاق بازی، یادگیری و خلاقیت)، صبح امروز، 2 آبان 1401، در مدرسه مهر سلیمی و شهید عالمی افتتاح شد. پیشتر اولین کلاس ورزش آموزش و پرورش گراش در مدرسه قائدی افتتاح شده بود.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، مراسم افتتاح دو کلاس ورزشی در مدارس شهید عالمی و مهر سلیمی گراش با حضور محمدعلی فرجی، مدیر، عبدالرضا موغلی، معاون توسعه پشتیبانی، مهرداد بدیع‌زادگان، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام غلامی، مسئول دفتر امام جمعه، جعفر یوسفی، مشاور فرماندار، حسین افشار، نماینده اولیا و عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز، علی بیضایی، عضو شوری شهر و اعضای انجمن مدرسه برگزار شد.

در این مراسم فرجی در بخشی از صحبت‌های خود در مورد همسویی تهذیب نفس و ورزش در آموزش و پرورش بر اساس منویات رهبری، ورزش را زمینه‌ساز سلامت روانی و حتی پیشرفت تحصیلی عنوان کرد.

یعقوب وفایی‌فرد، کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت مدیریت آ.پ گراش در خصوص تجهیز این کلاس درس گفت: «این کلاس درس به صورت مشارکتی بین خیرین مدرسه و آموزش و پرورش آماده شده است. هزینه‌هایی از جمله تشک ورزشی و ایمن‌سازی این کلاس درس با آموزش و پرورش بوده. تجهیز کلاس به انواع بازی‌ها و وسایل ورزشی با کمک خیرین مدرسه انجام شده است.»
وفایی‌فرد همچنین در خصوص تجهیز این کلاس درس در مدرسه مهر سلیمی گفت: «این کلاس درس به صورت مشارکتی بین خیرین مدرسه و آموزش و پرورش آماده شده است. هزینه‌هایی از جمله ایمن‌سازی این کلاس درس، تاتمی و میز پینگ‌پنگ با آموزش و پرورش بوده. تجهیز کلاس به انواع بازی‌ها و وسایل ورزشی با کمک خیرین مدرسه انجام شده است.»

سعید شادمان مدیر آموزشگاه هزینه احداث و تجهیز این اتاق را بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و هدف آن را شادابی، نشاط و خلاقیت دانش‌آموزان از طریق فعالیت‌های هدفمند ورزشی و بازی‌های فکری در جهت ساحت زیستی و تربیت‌بدنی تعلیم و تربیت دانست.

مدرسه شهید عالمی، مدرسه دوره اول ابتدایی است و در شهرک شهید بهشتی واقع شده. مدیریت این مدرسه عهده‌ی سعید شادمان است.

مهدی دهنوی، مدیر مدرسه مهر سلیمی هزینه تجهیز این کلاس ورزشی را بالغ بر ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد.
مدرسه دوره اول مهر سلیمی در مسکن مهر واقع شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10090

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: