تحصیل ۷۷۵ اتباع خارجی در مدارس

صبح امروز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰، جلسه كارگروه اموراتباع و مهاجرين خارجی شهرستان گراش به ریاست قاسم فرسوده معاون فرماندار و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرسوده در این جلسه خواستار تشدید طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز در شهرستان شد.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش در این جلسه بر ضرورت ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: حضور اتباع خارجی در گراش نیازمند داشتن کارت اقامت است و ضروری است مسئولین با همراهی ساکنین محلات نسبت به ساماندهی اتباع بیگانه مجاز اقدام کنند.

قاسم فرسوده با بیان اینکه محدودیتی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی برای سال تحصیلی آینده مدارس وجود ندارد، تصریح کرد: ۷۷۵ دانش آموز اتباع خارجی در مدارس گراش تحصیل می‌کنند و برای آغاز سال تحصیلی جدید هیچ محدودیتی برای ثبت‌نام در نظر گرفته نشده است.

وی همچنین خواستار تشدید طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز در شهرستان شد.

دبیر شورای تامین شهرستان گراش با اشاره به اینکه بکارگیری اتباع بیگانه در کارها خلاف محسوب می‌شود، افزود: هر گونه به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز از سوی کارفرمایان و صاحبان مشاغل جرم است و با آن برخورد می‌شود.

در این جلسه چالش‌ها و موضوعات مختلفی در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه و جمع اوری اتباع بیگانه غیر مجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4905

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: