حمایت‌های مردمی از مواضع امام جمعه گراش

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان گراش در بیانیه‌ای از مواضع «عدالت‌خواهانه» امام جمعه‌ی گراش حمایت کرده است. روز گذشته، 17 آبان نیز، جمعی از مردم، با حضور در دفتر امام جمعه، از مواضع امام جمعه حمایت کردند.

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه‌ی گراش، در خطبه‌های نماز جمعه، ۱۴ آبان ۱۴۰۰، به تخلفات برخی ادارات اشاره کرده و گفته بود: آنچه که برای مردم دردآور است، عدم اجرای عدالت است. بعضی‌ها آشنا و پارتی دارند و با آن‌ها برخوررد نمی‌شود. آقایان مسئول، سازمان بازرسی که خودتان را به خواب زده‌اید، به داد مردم برسید. (در پندری بخوانید)

بیانیه‌ی مجمع طلاب و روحانیون شهرستان گراش:


بسم الله الرحمن الرحیم
«یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات»
«اگر انقلاب اسلامی برکتی جز نماز جمعه نداشت، همین برای انقلاب کافی بود» حضرت امام خمینی(ره)

نماز جمعه عرصه گفتمان انقلابی و دینی است و تریبون نماز جمعه صدای رسای مردم مستضعفی است که می‌بایست مشکلاتشان پیگیری شود تا شاهد مرهمی بر زخم‌هایشان باشند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تریبون نماز جمعه پناهگاه و فریادرس مردم است.
در شهرستان ولایی گراش به برکت خون شهیدان و فداکاری جانبازان و رزمندگان، آیین نماز جمعه با حضور گرانقدر روحانی متعهد و دلسوز، حضرت حجت الاسلام‌والمسلمین بخشایش‌پور، شکوه خاصی گرفته و عدالتخواهی‌های ایشان روح امید را در دل مردم این دیار دمیده است.
مجمع طلاب و روحانیون شهرستان گراش بر خود لازم می‌داند از اقدامات ارزشمند امام جمعه انقلابی و مطالبه‌گر شهرستان گراش قدردانی کرده و از خطبه‌ها و روشنگری‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین بخشایش‌پور با همه توان حمایت نماید.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین شهرستان، انتظار داریم که از هرگونه اقدامی در راستای مبارزه قاطع و بدون مسامحه با مفاسد اقتصادی دریغ نکرده و بیش از پیش در پیگیری مشکلات مردم شهرستان، تلاش نمایند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: