برنامه اداره ورزش در نیمه نخست سال؛ ورزش همگانی و بانوان

بعد از حدود یکسال، اولین جلسه رؤسای هیأت‌های ورزشی با رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گراش، روز گذشته سوم خرداد 1401، در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد. افشار شعار این اداره را «همه در کنار هم، نه در مقابل هم» عنوان کرد.

به گزارش پندری، محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای صحبت‌ها با شعار «همه در کنار هم، نه در مقابل هم»، همه را به تعامل و همکاری با همدیگر دعوت کرد. او در ادامه به تشریح عملکرد دو ماهه این اداره و همچنین برنامه‌های آینده‌ی این اداره را تشریح کرد.

البته این جلسه فرصتی را برای رؤسای هیات‌های ورزشی نیز بود که مطالبات و دغدغه‌های خود را بعد از یکسال به گوش رئیس اداره برسانند.

البته این جلسه دو بخش داشت. در بخش اول نواب رئیس هیات‌های ورزشی در حضور مریم فعلی، معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
افشار در این جلسه گفت: «برنامه اصلی و ویژه ما در شش ماهه نخست در حوزه بانوان و ورزش همگانی خواهد بود. معتقدیم با نهادینه کردن ورزش در خانواده‌ها، روح تازه‌ای جهت افزایش نشاط و شادابی به جامعه دمیده شود.»
معاون امور بانوان اداره نیز نیز به بیان برنامه‌ی حوزه بانوان پرداخت و افزود: «رمز موفقیت بانوان خودباوری و تعامل با یکدیگر است.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: