گسترش خدمات ناباروری مرکز الزهرا گراش

دکتر مهدی محسن‌زاده رییس علوم پزشکی‌گراش و‌ رییس مرکز درمان ناباروری الزهرا (س) گراش از ارائه خدمات سطح ۲ و ۳ ناباروری در مرکز الزهرا خبر داده است.

دکتر محسن‌زاده:

خدمات سطح ۳ (کلیه خدمات کمک ناباروری و میکرواینجکشن و فریز تخمک و فریز و انتقال جنین ) و روش های حفظ باروری در بیماران سرطانی کاندید شیمی درمانی یا رادیوتراپی و عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی اندومتریوز و لاپاراسکوپی پیشرفته از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه، توسط سرکار خانم دکتر هادوی (جراح و‌ متخصص زنان و زایمان و فلو شیپ فوق تخصصی ناباروری و Ivf ) در مرکز درمان ناباروری الزهرا(س) به کلیه مردم منطقه ارائه می‌شود.

از آذرماه سال گذشته نیز خدمات سطح ۲ خدماتی همچون علل ناباروری، نشان‌دار کردن زوجین نابارور در سامانه‌ی خدمات الکترونیک برای دریافت خدمات بیمه‌ای، درمان دارویی، و آی‌یوآی (IUI) در این مرکز توسط سرکار خانم دکتر روستایی جراح و متخصص زنان و‌ زایمان و شاغل دوره دیده در حال انجام است.

روزهای فرد: خدمات سطح ۲ – دکتر روستایی

روزهای زوج: خدمات سطح ۳ – دکتر هادوی

نوبت دهی در این مرکز بصورت حضوری و تلفنی انجام می‌شود، که برای مراجعه حضوری، افراد می‌توانند به این مرکز به آدرس گراش، بلوار کوثر، کوچه جنب کانون فرهنگی حضرت معصومه (س) مراجعه و بصورت تلفنی نیز می توانند با شماره ۰۷۱۵۲۴۵۳۳۵۳ تماس حاصل نمایند.

در حال حاضر این مرکز ناباروری تحت پوشش کامل بیمه‌ای و پذیرای زوجین نابارور می‌باشد.

شنبه تا پنجشنبه

٧:٣٠ تا ١۴

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13575

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: