گلایه‌های محمد منفرد از کم‌کاری دولت در پروژه‌های خیرساز

از خیرین گراش در مشهد با حضور رئیس مجلس تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت گراش: پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ دومین همایش ملی تجلیل از خیرین با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسولان کشوری و استانی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه به پاس قدردانی و قدرشناسی از همکاری و همراهی صادقانه و خالصانه در جوار بارگاه امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد، در این همایش از ۶ خیر گراشی برای همکاری و برآوردساختن بخشی از نیازهای و رفع نارسایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در عرصه سلامت تقدیر شد.

از حاج اسداله دیانت به همراه همسرشان فاطمه جابری، دکتر سیدجواد محقق نماینده مرحوم شیخ احمد انصاری و حاج قاسم وقارفرد نماینده خیر وخشوری و امجد و یعقوب سعادت، نماینده حسین سعادت در این همایش تقدیر شد.

محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش نیز از مهمانان دعوت شده به این همایش بود که دقایقی را در جمع وزیر بهداشت، شهریاری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و دیگر مسئولین کشوری به سخنرانی پرداخت.

محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت گفت: «امام در سخنان خود فرموده‌اند که همه نیروها و همه قدرت‌ها در هرجا هستند محتاج به توجه حضرت امام رضا (ع) هستند، خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد که در جوار بارگاه ملکوتی و نورانی ثامن الحجج گرد هم آمدیم که هم از خیرین بزرگوار تجلیل شود و هم هماهنگی‌های لازم جهت پیشبرد و عملکرد بهتر مجامع خیرین سلامت کشور تبادل نظر صورت گیرد.»

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گراش در ادامه افزود: «عزیزان مستحضر هستید که خیرین و نیک‌اندیشان همیشه با عمل خداپسندانه و خیرخواهانه در عرصه‌های مختلف یار و یاور دولت‌ها بوده‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. اما من در عجبم که چرا دولت حداقل قدم‌های کوچکی نیز برنمی‌دارند و به یاری این یاران و یاوران دولت نمی‌آید، اگر می‌آمدند بدون تردید اعتماد خیرین را بیشتر جلب می‌کردند. گاها خیرین ما گله‌هایی دارند که انصافا هم به جاست، مثلا مرکز جامع سلامت سعادت در مسکن مهر گراش ۷ سال است که ساخته شده است و یا مرکز جامع سلامت ابوالفضل (ع) در خیابان بسیج دوسال است که ساخته شده است و آماده است، اما متاسفانه وزارت بهداشت در تجهیز و راه‌اندازی آن تاکنون هیچ اقدامی نکرده است. خانه بهداشت که در روستاها توسط خیرین ساخته شده است بلااستفاده است.»

منفرد در پایان افزود:‌ «۳۰ سال است که خیرین داد میزنند موانعی که سرراه قرار دارد مثل عوارض شهرداری، حق انشعاب آب و برق، گاز، مشکلات زمین، عوارض گمرکی، اخذ مالیات و گیرکردن در پیچ و خم اداری، اما متاسفانه دولت قدمی در این راه برنداشته است. لذا از مسئولین محترم، دولتمردان انتظار می‌رود که موانع سرراه خیرین را مرتفع کنند که این موجب افزایش مشارکت در امور خیرخواهانه خواهد شد.»

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12745

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: