کار مشترک راه‌وشهرسازی و بسیج سازندگی؛

اجرای ۳ کیلومتر محور اصلی روستای شمس‌آباد

سه کیلومتر از محور اصلی روستای شمس‌آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حال اجرا است و به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. این سه کیلومتر کار مشترک راه‌وشهرسازی و بسیج سازندگی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده فرماندار گراش به همراه بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه ساخت راه محور اصلی روستای شمس آباد بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

ساخت راه محور اصلی روستای شمس آباد پروژه مشترک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه و اداره راه و شهرسازی گراش است. عملیات اجرای زیرسازی و آسفالت راه محور اصلی روستای شمس آباد در مجموع به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط اداره راه و شهرسازی در حال اجراست که ۱۲۵ تن قیر رایگان آن توسط بسیج سازندگی تامین شده است.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش در این بازدید بر لزوم بهسازی معابر و راه‌های روستایی شهرستان تاکید کرد و گفت: این پروژه بستر پیشرفت و تثبیت روستای شمس آباد را فراهم می‌کند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه را برای بازگشت روستاییان و مهاجرت معکوس از شهر به روستا فراهم شود.

وی با بیان اینکه توسعه روستاها در دولت سیزدهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: بسیج سازندگی همگام و در کنار دولت توانسته است در مسیر خدمت رسانی، اجرای عدالت، محرومیت‌زدایی و پیشرفت، گام‌های مستحکمی در شهرستان بردارد و این پروژه در راستای هم افزایی ادارات و نهادهای شهرستان در جهت خدمت به مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در این بازدید گفت: در سال جاری ۷۵۰ تن قیر رایگان در اختیار بسیج سازندگی ناحیه مقاومت قرار گرفته است که طی توافق صورت‌ گرفته با ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن این قیر برای عملیات آسفالت معابر و راه‌های روستایی شهرستان صرف خواهد شد.

وی ساماندهی و سازماندهی گروه‌های جهادی همچنین ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی جهادی در بین مردم، کمک بسیج به دولت در انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت مردم و خیران همچنین کمک به مردم در زمینه پایداری‌کردن اقتصاد مقاومتی با روی کار آوردن اقتصاد خُرد از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه و وام تبصره ۱۶ از مهم‌ترین رویکردها و اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد

محمدرضا قیصری رئیس اداره راه و شهرسازی گراش گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت این پروژه به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال اجراست که امیدواریم تا چندماه آینده به بهره برداری برسد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12170

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: