مرکز توانبخشی بدر نینوا در آتش 

دود غلیظ بدون شعله‌های آتش / هیچ معلولی دچار سوختگی نشده

در پی آتش‌سوزی در مرکز توانبخشی بدر نینوا گراش، ۸ مددجو و ۳ آتش‌نشان راهی بیمارستان شدند.

 

به گزارش پندری، ناصر دلخوش رییس اورژانس ١١۵ گراش در گفتگو با وبدا گراش گفت: در ساعت ١۶:١۵ امروز، ١٨ خردادماه ۱۴۰۱، با اعلام آتش‌سوزی در  مرکز توانبخشی بدر نینوا، به سرعت ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ١١۵ به محل اعزام و از  هلال‌احمر گراش و اورژانس ١١۵ لار هم درخواست آمبولانس شد که برای اعزام مصدومین در محل حاضر شدند.  در این حادثه ٨ نفر از معلولین دچار سوختگی ناشی از آتش سوزی و ٣ نفر از آتش نشان‌ها نیز در این حادثه دچار مشکلات تنفسی شده‌اند که به بیمارستان گراش منتقل شدند.

دلخوش همچنین افزود: به حمدالله شدت و وسعت سوختگی حادثه دیدگان زیاد نیست و اکثرا جراحات ناشی از سوختگی سطحی دارند و احتمالا تا ساعات آینده از بیمارستان ترخیص و ٢ نفر از این مصدومین برای  ادامه درمان بستری خواهند شد.

بدر نینوا تنها مرکز نگهداری معلولین در شهرستان گراش است که دختران کم توان ذهنی شدید بالای ۱۴ سال زیر پوشش بهزیستی در این مرکز نگهداری می‌شوند.

#خبر_تکمیلی حادثه در مرکز بدر نینوا

حادثه عصر امروز مرکز توانبخشی معلولان گراش، ناشی از اتصالی برق کولر بوده که باعث انتشار دود غلیظ شده، اما خبری از شعله‌های آتش نبوده است. همچنین رئیس بهزیستی می‌گوید هیچ معلولی دچار سوختگی نشده است.

به گزارش پندری، عصر امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۲، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش خبری مبنی بر آتش‌سوزی در مرکز بدر نینوا منتشر کرد. در این خبر آمده «۸ نفر از معلولین دچار سوختگی شدند.» اما علی سلیمانی، رئیس اداره بهزیستی گراش در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «هیچ کدام از معلولین دچار سوختگی نشده‌اند.»

رضا سلیمانی، رئیس اداره بهزیستی گراش، در گفتگو با پندری می‌گوید: «علت حضور نیروهای آتش‌نشانی در مرکز توانبخشی بدر نینوا، اتصالات برق در کولر بود که باعث انتشار دود زیادی در محوطه شده شده بود.»

سلیمانی می‌گوید: «خدا رو شکر از ۷ نفر معلولینی که به بیمارستان منتقل شده‌اند، شش نفر برای معاینه به خاطر احتمال استنشاق دود بوده که هر شش نفر مرخص شده‌اند. یک نفر هم در ناحیه دست یک مصدومیت جزیی داشته که ان‌شاءالله فردا مرخص خواهد شد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11956

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: