پندری گزارش می‌دهد:

هشت‌نفر از گراش نامزد حضور در انتخابات مجلس / کدام چهره‌های شاخص لار ثبت‌نام کردند؟

هشت‌نفر از گراش ثبت‌نام خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کرده‌اند. عدم ثبت‌نام حسین‌زاده، نماینده فعلی مجلس، و حسین حسین‌شیری، نامزد دور قبلی انتخابات، از موارد قابل توجه در این دوره است. تقریبا تمام چهره‌های شاخص لار نیز ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

به گزارش پندری، موعد ثبت‌نام انتخابات مجلس، ساعت ۱۸ امروز ۳ آبان ۱۴۰۲، به پایان رسید. دوازده‌نفر از گراش پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس را انجام داده بودند که در نهایت هشت‌نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

قاسم فرسوده، احمد حسن‌نژاد، محمد ناصری، علی عظیمی، فرهاد حسین‌شیری، جواد اسدی، داریوش سپاده و مهدی دژآباد هشت‌نفری هستند که ثبت‌نام خود را برای حضور در انتخابات نهایی کردند.

حسین حسین‌زاده، نماینده فعلی مجلس، حسین حسین‌شیری، نامزد دور قبلی انتخابات، و محسن حسن‌زاده نیز از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.(خبر:حسین‌زاده نمی‌آید.)

حسن وقارفرد نیز می‌گوید در مرحلهٔ پیش‌ثبت‌نام به مشکل خورده است. در این بین مهدی دژآباد نیز پاسخ‌گوی تماس چندبارهٔ خبرنگار پندری نبود.

از چهره‌های شاخص منطقه چه خبر؟

خبرنگار پندری با چندتن از چهره‌های شاخص لار و منطقه که در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات شرکت کرده بودند نیز تماس گرفته است.

علاءالدین بروجردی، نماینده ادوار مجلس، سیدمحسن آیت‌الهی، فرزند آیت‌الله آیت‌اللهی و عبدالرحیم مقیمی،‌ معاون سیاسی اسبق فرمانداری لار، می‌گویند ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند.

ابوطالب روئینا، رئیس اسبق شورای شهر لار، در پاسخ به پندری تنها به گفتن «خیر است ان‌شاءالله» اکتفا کرد و جواب واضحی نداد.

تماس با چند تن دیگر از چهره‌های شاخص لار نیز بی‌حاصل بود و پاسخ‌گوی تماس نبودند.

همچنین پیگیری‌های پندری نشان می‌دهد اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی استانداری فارس و جمشید جعفرپور، نماینده پیشین مجلس، در حوزه‌های انتخابیه دیگر نیز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام نکرده‌اند.

۷۸ نفر برای حضور در انتخابات مجلس در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده بودند که اسامی آن‌ها را می‌توانید در سایت پندری ببینید:(کلیک کنید)

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از ۲۷ مهر بررسی سوابق داوطلبان از مراجع پنج گانه شروع شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و پس از ارسال مدارک به وزارت کشور، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی در فاصله روزهای ۴ تا ۱۸ آبان انجام می‌شود.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12733

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: