جوانِ گراشی در مسیر تیم ملی

۳۲ بازیکن از سوی فدراسیون تنیس روی میز به مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند که نام مسعود درویشی، پینگ‌پنگ‌باز جوان گراشی نیز به چشم می‌خورد.

پندری: مسعود درویشی در سال ۹۸ نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته است. مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان پسر با حضور ۳۲نفر در تاریخ ۱۵ الی ۱۹ تیرماه در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار خواهد شد.

مسعود درویشی در گفتگو با پندری گفت: «۱۸ سال سن دارم و از ۷ سالگی پینگ‌پنگ را به صورت حرفه‌ای شروع کردم.»

درویشی از سابقه دعوتش به تیم ملی نیز گفت: «سال ۹۸ اولین سالی بود که به انتخابی تیم ملی جوانان دعوت شدم. سال ۹۹ نیز دعوت شدم اما به دلیل فراگیری کرونا، مسابقات آسیایی و به تبع آن انتخابی تیم ملی هم برگزار نشد.»

او درخصوص عناوین کسب شده خود می‌گوید: «در تمامی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان صاحب مقام در استان هستم. سال ۹۸ نیز مقام ششم جوانان کشور را کسب کردم.»

درویشی دارای مقام‌های تیمی نیز هست. او می‌گوید: «مقام دوم تیمی خردسال کشور، مقام سوم مدارس متوسطه دوم کشور و در دو سال پیاپی مقام سوم لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور با تیم هیئت گراش و ایمننت گراش، مقام سوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور و راهیابی به لیگ برتر برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز جنوب استان، از عناوین کسب شده بنده است.»

پینگ‌پنگ‌باز گراشی انتظاراتی نیز از مسئولین شهر دارد. او می‌گوید: با توجه به اینکه تجهیزات ورزش تنیس روی میز به طور کامل وارداتی و خارجی و بسیار گران است، این انتظار را دارم که مسولین ورزش و جوانان و دیگر مسولین شهرستان از ورزشکارانی که در سطح ملی فعالیت می‌کنند، حمایت کنند. البته هیات تنیس روی میز شهرستان گراش برای بازیکنانی که در سطح ملی هستند اسپانسر تجهیزات می‌گیرد و امکانات تمرینی خوبی برای ما فراهم می‌کند اما نیاز هست که از هیات حمایت مالی شود.

درویشی در آخر از حمایت‌کنندگانش تشکر می‌کند و می‌گوید:از مربیانم عبدالهادی و حمیدرضا موغلی که وقت زیادی برای پیشرفت بازیکنان صرف می‌کنند، تشکر می‌کنم و از خانواده‌ها تقاضامندم با توجه به اینکه تنیس روی میز ورزش مفرح و مقام‌آور در سطح استان و کشور می‌باشد، فرزندان خود را به سمت این ورزش سوق دهند. همچنین از پدر و مادرم که از سن ۷ سالگی که تنیس روی میز را شروع کردم همیشه یار و یاورم بودند تشکر می کنم و دستانشان را می‌بوسم. در پایان نیز از اقای مهندس مرتضی موغلی ریاست هیات تنیس روی میز شهرستان گراش که از مدیران توانمند ورزشی می‌باشد نیز تشکر می‌کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3249

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: