تجلیل از دو دهه فعالیت شاعر گراشی

از مصطفی کارگر، شاعر شناخته‌‌شده‌ی گراشی، به پاس بیش از ۲ دهه فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گراش تجلیل شد.

این تجلیل با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، علی زمانی، معاون فرماندار، مهدی آینه‌افروز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگ‌دوستان در آیین رونمایی و نقد دو کتاب «تن‌ها» و «آ» صورت پذیرفت.

آیین رونمایی از این ۲ کتاب، شامگاه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ در سالن همایش‌های آبشار اندیشه برگزار شد. این تجلیل به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه پندری و اعضای انجمن شعر چشمه تدارک دیده شده بود.

مصطفی کارگر، متولد ۱۳۵۹، شاعر، ترانه‌سرا، منتقد ادبی، ویراستار، مداح اهل‌بیت(ع)، مجری و استاد ادبیات دانشگاه است که فعالیت فرهنگی خود را در دوره نوجوانی از مجمع‌القرآن شروع کرده و اکنون دبیر انجمن شعر چشمه گراش است. کارگر هم‌اکنون صاحب سه کتاب «سلام گل سرخ»، «تن‌ها» و «آ» است که دو اثر اول به طور مستقل متعلق به خود اوست و در کتاب «آ» نیز نقش گردآورنده را دارد. وی بعد از تجلیل یک دعا کرد و گفت: «دعا می‌کنم همه‌ی شاعران و نویسندگان‌مان، اشعار و کتاب‌‌شان چاپ شود.»

پیش از تجلیل، دو اثر جدید توسط، میلاد عرفان‌پور، شاعر و منتقد برجسته‌ی کشوری، ایوب پرندآور، شاعر توانمند اهل جهرم و محمد خواجه‌پور، شاعرِ و نویسنده‌ی گراشی نقد و بررسی شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2210

۱ نظر

  • بی نهایت سپاسگزارم از لطف و محبت مسوولین محترم، عوامل خوب برنامه، منتقدین ارجمند، اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، تیم عزیز رسانه‌ای حنین، انجمن خوب شعر چشمه گراش و تیم قوی رسانه‌ای پندری. سپاس که این برنامه با آبرو و حس عالی به سرانجام رسید و خاطره ماندگاری را رقم زد. هرچند ما را با محبت‌ها و لطف‌های خود مدیون و شرمنده کردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: